IIR Magyarország

Flottamenedzsment    Felhő    Onboarding   Test team leader   Renewable energy

 
 

.

PR, Marketing, Értékesítés

A vállalatok belső kommunikációja többek között a felfokozott munkatempó és a megtartásért való aktív küzdelem miatt sem merülhet ki a céges e-mailezésben és a post it-es üzenetváltásokban. Az intranet rendszere már nem újdonság, ám sok cég életében még mindig nem tölti be a fő kommunikációs csatorna helyét és nincs kihasználva kellőképpen minden funkciója a hatékony kommunikáció, a kapcsolódás és a tudásmegosztás érdekében. A social media nyújtotta lehetőségek, a különböző online platformok bekapcsolása a belső kommunikációba olyan effektivitást biztosítanak, melyet kevés munkahelyen tapasztalhatnak meg a munkavállalók és a munkaadók.

Felmerül azonban néhány kérdés, mint például, hogy a saját fejlesztésű intranet vagy egy szolgáltató által biztosított platform nyújt többet? A social media mennyiben segíti az intranet alkalmazhatóságát és a hatékony kommunikációt? Milyen eszközökkel mérhető a belső kommunikáció hatékonysága? Illetve az sem teljesen egyértelmű, hogy szükség van-e írásban lefektetett szabályozásra vagy elegendő egy szóbeli megállapodás a belső kommunikációt illetően!? Ezen kérdésekre fog választ adni a szeminárium két napját alkotó tematika, illetve az egyes előadásokat prezentáló szakemberek!

Fókuszban:

  • Saját intranet vs szolgáltatói platform
  • Engagement kialakítását rejtő social intranet gyakorlatok
  • A social intranet hatékonyságának mérhetősége
  • Social Media Policy
  • A social intranet nyújtotta dokumentumkezelési és tudásmegosztási lehetőségek
  • A motiváció és a social intranet kapcsolata
  • Toborzás és kiválasztás, employer branding a social media és intranet segítségével
  • Belső kommunikációs eszközök felhasználási módjai az egyes szektorokban
  • Zárt céges Facebook profil, céges blog és más lehetőségek
  • A social intranet jövője

Akiket már előadóink között köszönthetünk:

  • Bors Kata, Vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezető, HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt.
  • Garamszegi Éva, Senior belső PR manager, Magyar Telekom Nyrt., Értékesítés és Szolgáltatás Irányító Terület
  • Solti Árpád, Ügyvezető igazgató, HyperTeam Üzleti és Informatikai Tanácsadó Kft.
  • Varga Zoltán, Ügyvezető igazgató, Office42
Rendezvény kezdete: 2017. Október 25. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Október 26. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. szeptember 8.

Az üzletmenet-folytonosság alapvető érdeke minden cégnek, hiszen ha be is üt a krach, az élet nem áll meg. Ipari vagy természeti katasztrófa, technológiai problémák, terrorfenyegetettség vagy csak egy „egyszerű” influenzajárvány? Mindenre nem lehet előre felkészülni, de nem árt legalább átgondolni az alapvető teendőket egy krízis szituáció esetén.  

Egy napos intenzív workshopunkon kifejezetten a krízishelyzet bekövetkeztekor szükséges

  • lépéseket,
  • a károk felmérését,
  • a meghozandó döntéseket,
  •  a kommunikációs teendőket vesszük sorra kiváló szakemberek segítségével:  

A workshop nap egyik felében a résztvevők egy olyan szituációs játékban vesznek részt, mely egy lehetséges krízishelyzetet mutat be. A feladat megoldani a kialakult helyzetet.

További témák:

  • A BCP valódi próbatétele - Esettanulmány
  • Krízis PR
  • Kríziskommunikáció alapjai

 

Rendezvény kezdete: 2017. November 23. 9:00
Rendezvény vége: 2017. November 23. 17:00
Rendezvény ára: 169.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. október 6.

A jól működő ügyfélkapcsolatok hátterében alapvető szerepe van a CRM rendszereknek. Az ügyfelekről beérkező rengeteg adat és információ megfelelő hasznosítása kulcskérdés kell, hogy legyen a CRM stratégiában.

A nagyvállalatok többségénél jól tudják, hogy minden ügyfél adatbázis, arra épülő marketing-kampány és értékesítési elvárás lelke az adat. A jól megválasztott adatgyűjtési-, szegmentálási-, és elemzési technikák alkalmazása gyorsabb és pontosabb döntéshozatalt tesz lehetővé, így támogatva az értékesítési célok megvalósítását és végső soron az ügyfélhűség kialakítását is.

Témáink:

  • CRM rendszerek itthon és külföldön- a CRM, mint az üzletfejlesztés alapja
  • Az ügyfélkezelés stratégiai fontossága, a CRM szerepének felértékelődése az ügyfélmegtartásban
  • Ügyfélkezeléstől az ügyfélélményig ( Customer Experience, CX)
  • Ügyfél információs-elemző eszközök az üzleti folyamatok kialakításának támogatására
  • Az adathalmaz kezelésének szerepe az üzleti döntéshozatalban
  • Kitörési pontok a BIG DATA Technológiában
  • A számítási felhő, mint az Internet új alapja
  • A közösségi médiaplatformok használata és az abban rejlő CRM elemzési lehetőségek
  • A CRM elemző helye a szervezetben
Rendezvény kezdete: 2017. November 29. 9:00
Rendezvény vége: 2017. November 30. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. október 13.
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.