IIR Magyarország

AgiCon    Recrújitment    AgiCon Camp   Smart   E-közigazgatás

PR, Marketing, Értékesítés

Az ügyfél-vevőszolgálaton dolgozó munkatársak, akik az ügyfélkapcsolat „front vonalán" végzika munkájukat, valójában a saját személyiségükkel „dolgoznak”. Azonban ezt a „munkaeszközt” – a saját magunk teljes személyiségét - éppen úgy karban kell tartani, mint egy „technikai eszközt”, csak éppen más eszközökkel, de az elv ugyanaz. „Kizsarolni” nem lehet a lelkünket sem, csak azért mert kevésbé „látható”! Ha nem így teszünk, hagyjuk magunkat „kizsarolni”, könnyen kialakulhat a kiégés. A hosszan tartó személyes és társas stressz hatására alakul ki ez a folyamat, és alapvetően észrevétlenül, minden olyan munkakörben, ahol emberi interakciók sokasága zajlik– pl. a vezetők esetében -, és nem csak a munkahelyen, hanem a magánéletben is megtalálható a kiégés.

A kiégés nem egyszerűen kifáradás, amit ki lehet pihenni, és nem is egyszeri jelenség, hanem ciklikusan ismétlődő folyamat. A vezetők számára éppen ezért nagyon fontos, hogy tisztában legyenek a kiégés jelenlétével az ügyfélszolgálaton, hogy hatékonyan tudjanak a megelőzéssel foglalkozni – saját maguk – és a kollégáik körében is.

A burnout valójában nemcsak egyéni krízishelyzet, és mint ilyennek a leküzdése, megoldása egyedül nem is lehetséges, mindenképpen külső segítségre van szükség. A burnout elhárításában (is) nagy szerepe van a tudatosításnak, amelyhez a tréning alapvető eszköz, a társas interakciók megtapasztalásához. Legalább ilyen nagy jelentősége van a vezetők érzelmi kompetenciájának, empátia fejlesztésének, hiszen e nélkül nem tudják ideje korán észrevenni azokat a jeleket, amelyek még igen koraiak és lehetőség lenne pozitív kimenetelű beavatkozásra saját hatáskörükben. Ugyanis, ha ideje korán, a kezdeti tüneteket képes jól felismerni és értelmezni a vezető, akkor hatékonyan tud cselekedni a kollégákkal, a csoport erősségeire támaszkodva annak érdekében, hogy a csapata hatékonyan, jó mentálhigiénés állapotban végezze a mindennapi ügyfélszolgálati feladatait.

 

Rendezvény kezdete: 2018. Március 20. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Március 21. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. február 2.
Helyszín: K+K Hotel Opera

A tréning témáiból:

  • Az Excel gyors és hatékony használata
  • Az adatbevitel meggyorsítása
  • Gyors eredmények az Excellel! – Képletek, függvények
  • Cellaformátumok
  • Tartományok, adatok elnevezése
  • Egyszerűsítse a napi rutin feladatok elvégzését!
  • A megértést támogató megjegyzések kezelése
  • Az adatérvényesség ellenőrzése
  • Adatlisták létrehozása, kezelése
  • Eredmények bemutatása grafikus eszközökkel
  • Adatfüggő formázások
  • Grafikonok készítése, egyedi beállításai
  • A feladatvégzés felgyorsítása makró készítésse
  • l Prezentáció elkészítése –Út a mesteri prezentáció felé

A tréning szakembere:

Kovalcsik Géza, ügyvezető, Help Key Bt.

Rendezvény kezdete: 2018. Április 18. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Április 19. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. március 2.

A belső kommunikáció elengedhetetlen feltétele egy cég hatékony működésének, legyen szó kis-, közép- vagy nagyvállalatról. Nem csak a szervezet külső megítélésében játszik kulcsszerepet, a hatékonyabb munkavégzés, belső információáramlás és nem utolsó sorban a munkatársak megtartásának eszköze is lehet, ha kellő figyelmet fordítunk rá.

  • A belső kommunikáció – avagy az igazi különbség cég és cég között
  • Csak a változás állandó - A vállalatot érintő változások belső kommunikációja
  • Hasznos változáskezelési eszközök a gyakorlatban
  • Nehéz helyzetek belső kommunikációja
  • Közösségi funkciók a nagyvállalati belső kommunikációban
  • Hogyan válhat az irodai közösségi tér a belső kommunikáció és kollaboráció vidám színterévé?
  • Láthatatlan utak és üzenetek a vállalatban
  • Milyen digitális eszközökkel és hogyan lehet támogatni a kétirányú kommunikációt?
  • Hogyan lehet egy üzenetet minél hatékonyabban eljuttatni a különböző generációknak?

HA A FENTI KÉRDÉSEKRE SZERETNE VÁLASZT KAPNI, JÖJJÖN EL EGYNAPOS SZEMINÁRIUMUNKRA!

Ajánljuk a képzést vállalatok PR, kommunikációs, különösen a belső kommunikációért felelős szakembereinek, a belső kommunikációért felelős HR vezetőknek, és minden olyan felsővezetőnek, aki stratégiai fontosságúnak tartja a belső PR-t. Szívesen látjuk továbbá PR és kommunikációs ügynökségek szakembereit is.

Rendezvény kezdete: 2018. Április 18. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Április 18. 17:00
Rendezvény ára: 179.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018.március 2.

Fókuszban:

  • Marketing rehabilitáció – helyezzük el a szervezetben, határozzuk meg a működési kereteket és az elvárásainkat, hagyjuk dolgozni, használjuk minden nap a területtől kapott információkat célirányosan
  • Marketing abc – a fejlődés útja a termékorientációtól a marketingorientációig
  • Nézzük a marketing szemüvegén át a
    • saját cégünket
    • környezetet
    • piacot
    • fogyasztót
    • konkurenciát
  • Marketingkommunikáció, napi marketingtevékenység eszközei és lehetőségei
    • a fogyasztótól, dolgozón át a cégimázsig
    • a hirdetéstől a szponzoráción át a rendezvényig
    • az offline-tól az online-ig
  • Marketingkutatás, információkeresés és felhasználás, adatbázisok
  • Marketing és értékesítés – támogatott értékesítési csatornák
  • Valami új, valami más, valami, ami megfűszerezi a napi gyakorlatot – lepjük meg a fogyasztót
Rendezvény kezdete: 2018. Május 09. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Május 09. 17:00
Részvételi díj: 129.000 HUF+ÁFA
Helyszín: K+K Hotel Opera

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.