IIR Magyarország

IT vezető    Onboarding    Certified Excel Macro   AgiconCamp 2017   Certified Energy Trader

 
 

.

Beszerzés, Logisztika

Egyre több vállalat gondolkodik azon, hogy milyen módon tudja költségeit minimalizálni, ezáltal a hatékonyságát növelni.

Amikor a „hagyományos beszerzési lehetőségek” kimerülnek és már nem lehet költségeket csökkenteni a meglévő „eszköztár” segítségével, akkor új lehetőségeket keresnek a szakemberek. Ilyen új megoldás a Beszerzési társulás, mely tőlünk nyugatabbra már sokkal elterjettebb társulási forma.
Hiszen, ha a regionális beszerzés (amennyiben adott vállalat csoport szinten tevékenykedik) tud előnyt kovácsolni a mértéből, volumenéből adódóan, miért ne tegye meg ugyanezt több, akár hasonló, akár eltérő profilú vállalat a beszerzési társulások által?

Rendezvényünkön sorra vesszük, hogy mi a beszerzési társulások létrejöttének célja?, Mennyiben készült fel a piac arra, hogy ezek a klaszterek megjelenjenek?, Kik hozzanak létre beszerzési társulást, hogy az valóban előnyös legyen? Hasonló, vagy eltérő profilú vállalatok?, Milyen működő modellek vannak?,

Mindemellett nagyon foglalkoztatja a piaci szereplőket, főként, akik terveznek részesei lenni valamely beszerzési társulásnak, hogy „Milyen versenyjogi kérdések merülhetnek fel a beszerzési társulások kapcsán?, Hogyan legyen ez leszabályozva GVH oldalról? Mit lehet, és mit nem? és mindez vállalati beszerzési oldalról miként valósul meg?: Milyen jogi keretek között lehet ezt vállalaton belül leszabályozni?

Továbbá rendezvényünkön bemutatásra kerül vállalati ESETTANULMÁNYOK által több megvalósult beszerzési társulás eltérő szektorbeli vállalattól hasonló, vagy eltérő profilú vállalat hazai példája alapján, ahol előadóink azokra a kérdésekre is választ adnak, hogy „Mekkora hozzáadott értéket nyújt a vállalatnak, hogy tagja a beszerzési társulásnak?, Milyen versenyjogi aggályok merülhetnek fel versenytársak esetében, olyan vállalatoknál, akik hasonló termékeket szereznek be?
„Milyen jellegű beszerzési társulások jöhetnek létre nem versenytársak esetében? Inkább eseti alkalommal egyedi megállapodások jönnek létre?

Többek között ezeket a megváltozott környezeti és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK hatósági, hivatali, szolgáltatói előadások által választ keresve a felvetett kérdésekre.

A rendezvény főbb témái:

  • Beszerzési társulások létrejöttének célja
  • Beszerzési társulások gyakorlati jelentősége
  • A beszerzési társulások jogi keretei
  • Versenyjogi leszabályozás: GVH iránymutatások
  • Vállalati beszerzési jogász a beszerzési társulásokról
  • Megvalósult beszerzési társulások
  • Hasonló profilú vállalatok a beszerzési társulásban - ESETTANULMÁNY
  • Eltérő profilú vállalatok - ahol nem versenytársak alkotják a társulást - ESETTANULMÁNY

 

Médiapartnerünk:

Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 07. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 07. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 14.

A kérdéseknek munkánkban és magánéletünkben egyaránt jelentősége van, hiszen a megfelelő tájékozódáshoz, a helyzetek megértéséhez, döntéseinkhez, stb. információkra van szükségünk. Talán hallottuk már a következő kijelentést: „Aki kérdez, az irányít!”. Ahhoz, hogy kézben tudjunk tartani és hatékonyan tudjunk vezetni egy beszélgetést vagy tárgyalást, egyrészt tehát jól kell kérdeznünk, másrészt, biztosítanunk kell, hogy ezek az információk meg is érkezzenek hozzánk, azaz értő figyelemmel tudjunk hallgatni.

Tréningünkön a kérdezéstechnikát a beszerzők szemszögéből vizsgáljuk, és a megfelelő kérdezéstechnika kialakításához kínálunk gyakorlati keretet.

A tréning elvégzésével a résztvevők beszerzőként

  • a tárgyalásaik során több releváns információhoz jutnak,
  • hatékonyabban vezetik a tárgyalásokat,
  • könnyebben hoznak jó és megalapozott döntéseket,
  • magabiztosan elérik tárgyalási céljaikat.
  • jobb lesz a kapcsolatuk a tárgyalópartnereikkel,
  • jobban megértik kommunikációs partnereiket,
  • gyorsabb megértésre találnak a környezetükben bármilyen szituációban,

 

 

Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 12. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 13. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 28.

Jogi kérdések az ellátási lánc mentén létrejött jogviszonyokban

Beszerzés szerződésjog haladóknak: lássa át a teljes jogi folyamatot az ellátási láncban!

A VMI és az ellátási láncon belül kiemelt szerepet tölt be a konszignáció.

Az ellátási lánc egységes egészként jelenik meg és biztosítja az áruk teljes áramlását beszállítótól a végső fogyasztóig.

A konszignáció alapesetben kettő vagy három-szereplős ügylet. Természetesen ennél bonyolultabb akár négy, öt-szereplős ügyletek is elképzelhetők. Ebből fakadnak a jogelméleti és a konkrét gyakorlati problémák. Ezeket kell szerződéses jogviszonyban jól szabályozni.

A szeminárium sorra veszi, hogy milyen típusú jogviszonyok jöhetnek létre.

  • A bizományi szerződés
  • Adásvételi szerződés
  • A fajta és mennyiség szerint meghatározott dolog határidős adásvétele
  • Bérleti szerződés
  • A letét

A komplex jogviszony alanyai és az ezekből következő problémák:

  • Hány szereplős az ügylet?
  • Az egyes szereplőknek melyek az alapvető jogai és kötelezettségei?
  • Az egyes szerződéseknek mi a célja?
  • Milyen kötelezettségek kerülnek meghatározásra annak érdekében, hogy a bizalmi jogviszony konkrét kötelmekben jelenjen meg?
  • Mit tekinthetünk az alap jogviszonynak?
  • Mennyiben atipikus a létrejövő szerződés?
  • A tulajdonjog, a kárveszélyviselés mikor száll át, a költségek viselése hogyan áll?
  • Mikor megy teljesedésbe az ügylet?

 

 

 

 

 

 

Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 19. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 20. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. augusztus 4.

A konferencia és a workshop kiemelt témái:

  • A cégautókkal kapcsolatban felmerülő aktuális adózási kérdések
  • Hogyan könnyítheti meg a munkánkat a műholdas nyomkövetés és a járművédelem?
  • Az elektromobilitás hazai elterjedésének lehetőségei és kihívásai
  • Az e-mobilitáshoz kapcsolódó pályázatok aktualitásai és jövőbeni változásai
  • A legújabb e-autó modellek
  • Úton az emissziómentes közlekedés felé a hibridizáción át
  • Az e-töltők technikai újdonságai és hálózatuk kiépítésének stratégiája
  • Digitalizáció a flottakezelésben
  • A flottaüzemeltetés megkerülhetetlen kérdései: az e-matricák beszerzése és a parkolási díj fizetésének egyszerűsítése
  • Nemzetközi kitekintés - Tesco Régiós Flotta Stratégia
  • Gépjárműlopások – ahogy a biztosítótársaságok látják
  • A tavaszi/őszi gumicsere előkészítése, lebonyolítása és utómunkálatai – a flottamenedzser szemszögéből
  • Elektromos autók a flottában – aki már döntött és aki még csak tervezi
  • Az IFRS változásának hatása az operatív lízingpiacra
  • Az útnyilvántartás nehézségei – mi lehet a megoldás?
  • Az elektromos autók TCO számítása
  • Nagyvállalati esettanulmányok
Kiemelt együttműködő partnerünk:
Jármű Kontroll
 
Együttműködő partnereink: 
 
 
 
Hyundai

 

 
 
 
 


 
 
Simple
 
 
OTP
 
 
CTC
 
 
Groupama tanpálya
 
 
Be-Roll
 
 
 
 
 
Médiapartnereink:
 
Sportverda
 
 
 
 
Közlekedésvilág
 
 
Fuvar.hu
 
Taxi Magazin
 
Flotta magazin
 
 
 
Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 26. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 27. 17:00
Rendezvény ára: 149.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 99.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. szeptember 1.
Speciális ár:

2017. szeptember 1-ig:

Konferencia + workshop: 149.000 Ft + áfa
Konferencia: 99.000 Ft + áfa
Workshop: 69.000 Ft + áfa

2017. szeptember 2-től:

Konferencia + workshop: 199.000 Ft + áfa
Konferencia: 149.000 Ft + áfa
Workshop: 99.000 Ft + áfa

A workshop kiemelt témái:

  • A cégautókkal kapcsolatban felmerülő aktuális adózási kérdések
  • Az IFRS változásának hatása az operatív lízingpiacra
  • Az operatív és nyílt végű lízing ÁFA visszaigénylési szokásai a flottakezelő és a lízingbeadó oldaláról
  • Az útnyilvántartás nehézségei – mi lehet a megoldás?
  • Az elektromos autók TCO számítása
  • Nagyvállalati esettanulmányok

Akiket már biztosan a workshop előadói között köszönthetünk:
Dr. Funtek Zsolt, Főosztályvezető-helyettes, Nemzeti Adó- és Vámhivatal, Központi Irányítás, Ügyfélkapcsolati és Tájékoztatási Főosztály
Zs. Nagy István, Üzletágvezető, Merkantil Bank Zrt.

Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 27. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 27. 17:00
Rendezvény ára: 99.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 69.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. szeptember 1.
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.