IIR Magyarország

Bankszektor    PSD2    Enkon   IoT   Ipar 4.0

 
 

.

Szeminárium

A szemináriumon elsősorban előadás jellegű tudásátadás keretében ismerkedhet meg az adott téma kulcsterületeivel, alapvető kérdéseivel. Az egyes modulok interaktív részeket, pl. feladatokat is tartalmazhatnak. A kiscsoportos forma lehetővé teszi a résztvevők számára, hogy szemináriumvezetőkkel a képzés során felmerülő, egyedi kérdéseiket is megvitassák.

A beszerzési tevékenység a vállalat számos részterületére kiterjed, nemcsak a szorosan vett beszerzési területekre. A beszerzésért felelős szakembereket már régóta foglalkoztatja a kérdés, hogy vajon érdemes-e központosított beszerzést alkalmazni, mit érdemes központosítani a költséghatékonyság érdekében és mi az, amit meg kell hagyni a leánynak, a demand shaping alkalmazása mit eredményezhet a megtakarítások terén és hogyan valósítható meg a spend management?

Mindemellett szintén releváns kérdés, hogy mi a beszerzés feladata azokban az esetekben, amikor adott tevékenység szorosan nem kapcsolódik a beszerzéshez, mégis befolyással és hatással lehet a vállalat egészére és akár a beszerzők feladataira is: HR, Marketing és IT szolgáltatásbeszerzés kérdései.

Rendezvényünk mindezeket az aktuális és fontos kérdéseket hívatott bemutatni, választ ad többek között a small buy – kis értékű termékek és szolgáltatások beszerzésének kérdéseire, a beszerzés – Compliance és a korrupciómegelőzés összefüggéseire és arra, hogy hogyan lehet a beszerzés hatékonyságát, a beszerzői eredményességet, valamint a szállítói teljesítményértékelést mérni?

 

Rendezvény kezdete: 2017. November 21. 9:00
Rendezvény vége: 2017. November 22. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Speciális ár: Regisztráció bármely egy napra: 99.000 Ft
Regisztráció két napra: 169.000 Ft

Tovább bővül a 2017. június 4-tőla hazai jogrendbe is átültetett CbCR - Országonkénti jelentések cseréje jelentéstételi kötelezettsége, mely az EU adóelkerülés visszaszorítását célzó csomagjának képezi részét.

Korábban már a hazai jogalkotó tájékoztatta a piaci szereplőket a szabályozás kereteiről, részleteiről és várható kimeneteléről, viszont a szabályozás megismerésével számos konkrét szakmai, jogértelmezési kérdés merült fel a kötelezett vállalatok illetékes szakembereiben.

Mindemellett vészesen közeleg a 2017. december 31-e, ameddig az adózók - minden multinacionális nagyvállalat magyarországi leánya - kötelesek eleget tenni a bejelentkezési kötelezettségüknek, azaz a regisztrációnak (amennyiben a vállalatcsoport éves nettó árbevétele eléri a 750 millió Eurót).

A regisztrációfolyamatáról, határideiről és fontosabb paramétereiről tájékoztatja a nemzeti hatóság rendezvényünk résztvevőit a szaknapon.

Mindezzel egy időben megkezdődik az új kötelezettséghez kapcsolódó adatgyűjtés az adózók részéről, majd az adatjelentés elkészítése és benyújtásának folyamata, ezért fogalmi tisztázásokat és a jelentéskészítés feltételeinek pontosítását várják a piaci szereplők a jogalkotó és a hatóság részéről.

Tekintettel arra, hogy j elentést kell készítenie, majd ezt továbbítania a nemzeti adóhatóság felé minden olyan multinacionális vállalatnak, amely az EU-n belül tevékenykedik, számos kérdés kapcsolódik az adatszolgáltatási kötelezettséghez.

Jelenleg kérdésként fogalmazódik meg az adózók részéről, hogy „milyen módon kérjék be a leányvállalatoktól az adatokat?” , valamint, hogy „milyen devizanemben adják a leányvállalatok meg a saját bevételüket?”, és hogy „milyen határidő-eltolásokat vezetnek be? notifikálás kérdése”.

Mindemellett tájékoztatást várnak az adózók arról, hogymilyen nyomtatványon, űrlapon, felületen kell, eleget tegyenek bejelentkezési kötelezettségüknek?”, továbbá pontosítani szükséges, hogy „mik a tartalmi követelmények a jelentés kapcsán? és mikorra várható az ehhez kapcsolódó kitöltési útmutató a nemzeti hatóság iránymutatásával?

Többek között ezeket az aktualitásokat, kérdéseket veszi sorrarendezvényünkjogalkotói, a nemzeti hatóság előadásai, valamint vállalati ESETTANULMÁNY által választ keresve a felvetett kérdésekre.

 

 

 

Rendezvény kezdete: 2017. November 28. 9:00
Rendezvény vége: 2017. November 28. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA

Innováció, fejlesztés, automatizáció. Ezek a folyamatok töltik ki a vállalatok mindennapjait, lépést kell tartani a fejlődéssel és ehhez már rég nem elegendő a benchmarking. A belső folyamatok fejlesztése és a változások adaptálása nélkülözhetetlen ahhoz, hogy a szervezeti működés megfeleljen az elvárásoknak – elvárásoknak, melyek a munkavállalók, kollégák és a piac részéről érkeznek.

A folyamatok megszervezése, a változás beazonosítása, megfelelő előkészítése és kommunikálása, és ezekkel párhuzamosan a szervezetfejlesztés mind olyan lényegi tevékenységek a változásmenedzsment kapcsán, melyeket a vállalat alkalmazottai és a vezetőség együtt kell, hogy megvalósítsanak. A változásra való képesség beépítése a szervezeti működésbe tanulható, a szükséges képességek és kompetenciák elsajátíthatók, például a Változásadaptálás szemináriumon elhangzó szakértői előadásoknak köszönthetően!

Fókusztémák:

  • A folyamatszervezés és a változások beépítésének párhuzama
  • A változások jogi vonatkozásai, szerződésmódosítások és a társasági jog kérdései
  • Hatékony kommunikáció a változásmenedzsment során
  • A változás meghatározása – hogyan definiálja és vezesse elő a változást?
  • Vállalati változásmenedzsment, szervezetfejlesztési stratégia
  • A változáskezelés során alkalmazható leghatékonyabb módszerek és eszközök, best practice-ek
Rendezvény kezdete: 2017. December 05. 9:00
Rendezvény vége: 2017. December 05. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA

Fókuszban a GDPR
1 napos interaktív workshop

A workshop kiemelt témái:

  • Kihívások és lehetőségek a pénzügyi szektorban a GDPR alkalmazásával
  • Online azonosítás és a GDPR
  • A GDPR hatása a jelenlegi adatvédelmi gyakorlatra
  • Bankolás a XXI. században: régi és új adatvédelmi kihívások a pénzügyi szektorban
  • General Data Protection Regulation – Fő követelmények, működési hatások és tervezett intézkedések

Akiket már biztosan a workshop előadói között köszönthetünk:

  • Dr. Amigya Andrea LL.M , Adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász, GDPR tanácsadó, Privacy Solutions Kft.
  • Dr. Farkas Tamás , Adatvédelmi szakjogász, Magyar Adatvédelmi Tudatosságért Társaság Egyesülete
  • Dr. Láng Géza , Jogi csoportvezető, Generali Biztosító Zrt.
  • Dr. Szegedy Krisztina , Compliance vezető, CIB Csoport
Rendezvény kezdete: 2017. December 07. 8:00
Rendezvény vége: 2017. December 07. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Speciális ár:

Jelentkezzen együtt az

Adatvédelmi aktualitások a pénzügyi szektorban
és a
Biztosítási Fórum rendezvényünkre

249.000 Ft + áfa / fő áron!

 

A gyógyszergyártási engedély kiadásának alapfeltétele a megfelelő végzettséggel és szakmai gyakorlattal rendelkező meghatalmazott személy (Qualified Person). A QP tevékenysége összetett, és bizonyos esetekben speciális. Képzésünk áttekinti a QP-k legfontosabb feladatait, kitérve a munkavégzésükhöz szükséges jogi keretekre is.

Fókusztémák:

  • A gyógyszergyártás jogi szabályozásának változásai
  • A Qualified Person feladata és kötelezettsége az Annex 16. vonatkozásában
  • Import felszabadítás a gyakorlatban.
  • A Qualified Person helye a szervezeti felépítésben, tevékenysége és napi feladatai
  • A farmakovigilanciára vonatkozó hatályos európai uniós és hazai szabályozás –
  • A kockázatelemzés és értékelés szerepe a QP döntéshozatalában
  • Ellenőrzés, engedélyeztetés és jelentések készítése
  • Inspekció a gyakorlatban
Rendezvény kezdete: 2017. December 12. 9:00
Rendezvény vége: 2017. December 13. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. október 27.

Az ipari forradalom negyedik ciklusa a magyar vállalatok kis részét érte még csak utol, azonban az ipari szektor egyre több területén látszik, hogy komoly igény van az automatizálásra és robotizálásra.

Számos folyamat felesleges terhet ró a humán erőforrásra, legyen szó a termeléstervezésről, a gyártásról vagy akár a riportok, elemzések elkészítéséről. Az ipar 4.0-nak köszönhetően az egyes termelési, gyártási mechanizmusok gyökeresen megváltozhatnak, teret engedve az információs technológia és a digitalizáció kapcsolatának elmélyítésének.

Az IT ugyanakkor csak egy szelete ennek a nagy egésznek, amely az ipar 4.0-val érkezik, hiszen nem szabad megfeledkezni a HR-t érintő kérdésekről sem. Az ember és robot kooperáció még mindig izgalmas témakör, hiszen minden cég esetében más és más kihívásokat állít a szakemberek elé az integráció, valamint az, hogy a húsvér kollégák motivációja ne csökkenjen, a megbecsültség érzése pedig ne múljon el. Erre sok esetben tökéletesen megfelelő eszköz lehet az ergonómia tudománya, illetve ennek gyakorlati alkalmazása a vállalatok mindennapi munkavégzése során.

A Szemléletváltás és modernizáció a termelői szektorban – az ipar 4.0 küszöbén?! szaknap tematikája ezen gondolatok szellemében került kialakításra, igyekezve átfogó képet adni az Ipar 4.0-val érkező változásokról és kihívásokról.

Együttműködő partnerünk:

Motiment

Médiapartnerünk:

Elektronet

Rendezvény kezdete: 2017. December 12. 9:00
Rendezvény vége: 2017. December 12. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. október 24.

Minőségbiztosítási és folyamatfejlesztési lehetőségek & gyakorlati megvalósításuk

Főbb témakörök:

  • A szoftverminőség-biztosítás megközelítései – Hogyan változik a QA?
  • A minőségbiztosítás és a tesztelés kapcsolata; Minőségbiztosítás és fejlesztés kapcsolata
  • Szoftverminőségi modellek és szabványok
  • Egyes fejlesztési folyamatokhoz kapcsolódó QA folyamatok
  • Termék és process QA - Fókuszban a folyamatok minőségbiztosítása
  • Quality Assurance-ból Quality Management
  • Szoftver-minőségbiztosítás központosítása és kiszervezése
  • Tesztelés a Cloud-ban

Akiktől már biztosan tanulhat:

  • Bánki Orsolya, Quality Management csoport vezető, Magyar Telekom Nyrt.
  • Bolla Dávid, Verification Engineer, Ericsson
  • Csákó Tamás, Chief Software Testing Engineer, Head of QA Department Szeged, EPAM Systems
  • Dr. Horváth Zsolt, ügyvezető igazgató, INFOBIZ Kft.
  • Ignácz Lívia, QA Manager, Magyar Telekom Nyrt.
  • Iván József, Software Testing Team Leader/Lead Software Testing Engineer, EPAM Systems
  • Kérdő Attila, Software Quality Management Service Line Director, Mortoff
  • Szenfner János, QA Manager, XAPT

 

Rendezvény kezdete: 2017. December 13. 9:00
Rendezvény vége: 2017. December 14. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. október 27.

Kedvezményes Részvételi Díj

Az ügyfelek először a helpdesk-en/service desk-en keresztül ítélik meg a vállalatot!

Ez az a tény, amiről nagyon sokszor elfelejtkezünk, pedig köztudott, hogy amikor egy ügyfél betelefonál a helpdesk-hez, akkor olyan problémával fordul az ügyintézőhöz, aminél fontos, hogy azonnal, vagy nagyon rövid időn belül megoldódjon, vagy elintéződjön.
Mindemellett az is meghatározó, hogy szakmailag illetékes, kompetens kollegával tudjon beszélni az ügyfél, valamint legalább ennyire releváns, hogy adott esetben a helpdesk-es kollega tudjon fordítani a beszélgetés hangvételén és ne ugyanolyan „idegesen” tegye le a telefont a telefonáló, mint amilyen a hívás kezdetekor volt.

Szemináriumunk első napján vállalati ESETTANULMÁNYOK alapján tapasztalati gyakorlati példákon keresztül kerülnek bemutatásra mindazon témakörök és kérdések, amelyek meghatározzák a helpdesk/service desk napi munkáját, kihívások elé állítják az ezen a területen dolgozó kollegákat többek között azt, hogy Milyen elvárások vannak a helpdesk-es kollegákkal szemben?”, továbbá, hogy „Milyen jellegű személyiségjegyek fontosak ebben a pozícióban?”, „Mennyire lehet egy folyamatot automatizálni? Melyik folyamatot lehet, és melyiket nem?”, valamint választ keresünk arra is, hogy„Milyen típusú, milyen irányba történő beszámolóik vannak?”, és egyáltalán „Miként fogjunk hozzá reggel a munkához?”

A szeminárium második napján pedig interaktív tréning keretében helyzetgyakorlatok, szituációs gyakorlatok által nyújtunk megoldási lehetőségeket a kommunikáció, problémakezelés, konfliktuskezelés és stresszkezelés kihívásaira, többek között azokra a kérdésekre is, hogy „Miért eredményezhet flusztrációt, információvesztést a nem megfelelő kommunikáció? és „Milyen módon illeszthető az asszertivitás, mint kommunikációs eszköz a helpdesk munkájába?”

Rendezvényünk szektorsemleges rendezvény, hiszen minden szektorból vannak olyan megoldások, megvalósult projektek, amelyek más piaci szereplők számára is hasznos információkkal szolgálnak, és hozzáadott értéket nyújtanak.

 

Rendezvény kezdete: 2017. December 14. 9:00
Rendezvény vége: 2017. December 15. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. október 27.

Egy törzskönyvezéssel foglalkozó szakembernek rendkívül komplex folyamatot kell figyelemmel kísérnie (legyen az nemzeti, CP, MRP vagy DCP típusú eljárás) - a beadott anyagok formai átnézésétől kezdve a gyártási engedélyek (GMP), a gyógyszer minőség (quality) vizsgálatán és az orvos biológiai értékelésen át a forgalomba hozatali engedélyig és a kísérőiratokig.
Szemináriumunk a törzskönyvezés gyakorlatából vett változatos esettanulmányok, gyakorlatok bemutatásával, a legújabb módszertanok és szabályozási aktualitások ismertetésével kívánja segíteni a szakemberek munkáját. Előadóink a legfrissebb információkat közvetítik a gyakorlati munkájuk során felmerült helyzetekből.

Kulcstémáink:

  • A humán gyógyszerekre vonatkozó szabályozás keretrendszere
  • Törzskönyvezési módosítás és Change control a gyakorlatban
  • Szigorodó validációs kritériumok, véglegminta benyújtást érintő változások jogszabályi szinten és az OGYI gyakorlatban, a módosítások implementálása
  • Ipari tapasztalatok az MRP és DCP-ről
  • Minőségbiztosítás a gyakorlatban
  • A farmakovigilancia törzskönyvezési vetületei
  • Az Európai Bizottság GMP, GDP iránymutatásai, az elmúlt időszak változásai, kapcsolódás a törzskönyvezéssel
  • Az állatgyógyászati termékek törzskönyvezése
  • Biotechnológiai eljárással készült termékek engedélyeztetési eljárása
Rendezvény kezdete: 2018. Január 24. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Január 25. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. december 8.
Helyszín: Hotel Novotel Budapest Centrum

Fókuszban:

  • A képzésszervezés újkeletű kihívásai - Hogyan tartsunk lépést a változásokkal?
  • Képzésből fejlődés – Hogyan építsünk valóban működő fejlesztési programokat nagyvállalati környezetben?
  • Vállalati esettanulmányok: MOL, K&H

Szakembereink:

  • Bertalan Tamás, ügyvezető igazgató, Observans Képzési Szolgáltató Kft. - FVSZ elnökségi tag
  • Kemenesi Éva , HR szakértő, képzési tanácsadó, K&H Bank Zrt.
  • Müller Diána, Learning & Competency Development Manager, MOL Nyrt.
  • Nagy Andrea, szakmai igazgató, Parrish & Crawler International 
  • Sipos Sándor, szervezetfejlesztő, tréner, Onestep
Rendezvény kezdete: 2018. Január 30. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Január 30. 17:00
Rendezvény ára: 169.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. december 15.

Fókuszban:

  • Licenc beszerzés tervezése
  • Hogyan harmonizálható a gazdaságosság és hatékonyság a szoftver vásárlás során?
  • Hogyan kaphatok reális képet a szoftverek kihasználtságáról?
  • Hatékony szoftvernyilvántartás kezelése
  • Software Broker – használt szoftver kereskedelem
  • A nyílt forráskódú szoftverlicencelés sajátosságai, valamint jelentősége és nehézségei vállalati környezetben
  • Meglévő szoftverberuházások felhasználása a felhőben
  • SAM- és License Agreement
  • Szoftverek auditálása
  • Szoftverlicenc audit a hatóság szemszögéből - Best practicek az ellenőrzéskor

Szakembereink között:

  • Almási Gyula, főosztályvezető-helyettes, Nemzeti Adó- és Vámhivatal
  • Arató Árpád, ügyvezető igazgató, Licence Professional Kft.
  • Berecz Zoltán, kereskedelmi igazgató, IPR-Insights Licence Consulting
  • Czene Tamás, ügyvezető, Redbridge Consulting Kft.
  • dr. Horváth Katalin, partner, Sár és Társai Ügyvédi Iroda
  • Repkényi Balázs, vezető tanácsadó, IPR-Insights License Consulting
  • dr. Rogányi Dániel, licencelési tanácsadó, IPR-Insights License Consulting
  • Tóth Zsolt, Manager, Delaware Consulting
  • Vincze Tibor, licencelési tanácsadó, IPR-Insights License Consulting
Rendezvény kezdete: 2018. Február 07. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Február 08. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. december 22.
Helyszín: K+K Hotel Opera

Fókuszban:

  • Marketing rehabilitáció – helyezzük el a szervezetben, határozzuk meg a működési kereteket és az elvárásainkat, hagyjuk dolgozni, használjuk minden nap a területtől kapott információkat célirányosan
  • Marketing abc – a fejlődés útja a termékorientációtól a marketingorientációig
  • Nézzük a marketing szemüvegén át a
    • saját cégünket
    • környezetet
    • piacot
    • fogyasztót
    • konkurenciát
  • Marketingkommunikáció, napi marketingtevékenység eszközei és lehetőségei
    • a fogyasztótól, dolgozón át a cégimázsig
    • a hirdetéstől a szponzoráción át a rendezvényig
    • az offline-tól az online-ig
  • Marketingkutatás, információkeresés és felhasználás, adatbázisok
  • Marketing és értékesítés – támogatott értékesítési csatornák
  • Valami új, valami más, valami, ami megfűszerezi a napi gyakorlatot – lepjük meg a fogyasztót
Rendezvény kezdete: 2018. Február 07. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Február 07. 17:00
Rendezvény ára: 129.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 99.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. december 22.
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.