IIR Magyarország

IT vezető    Onboarding    Certified Excel Macro   AgiconCamp 2017   Certified Energy Trader

 
 

.

Szeminárium

A szemináriumon elsősorban előadás jellegű tudásátadás keretében ismerkedhet meg az adott téma kulcsterületeivel, alapvető kérdéseivel. Az egyes modulok interaktív részeket, pl. feladatokat is tartalmazhatnak. A kiscsoportos forma lehetővé teszi a résztvevők számára, hogy szemináriumvezetőkkel a képzés során felmerülő, egyedi kérdéseiket is megvitassák.

Hogyan növelheti csapata hatékonyságát, produktivitását és teljesítményét?

2 napos vezetői képzés

A két napos tréningprogram a résztvevőknek abban nyújt támogatást, hogy a gyorsan változó ügyfél és vállalati elvárások tükrében a Call Centert, mint vállalati szervezeti egységet hogyan tudjákmég szervezettebben, eredményesebben és egyúttal „emberközpontúan” működtetni.

A tréning tartalmából

1. nap

A Call Center szerepe az ügyfélkapcsolatokban

A Call Center helye, szerepe és funkciója a vállalat életében

Az Ön szerepe, mint vezető személyé

Stratégiák az eredményorientált munkatársi vezetéshez

Értékelő párbeszéd vezetése

Vezérfonal az eredményes munkatársi beszélgetésekhez

Hatékony tervezés Ön és munkatársai részére

Műszakbeosztás tervezése a Call Centerben

 

2. nap

A megfelelő munkatársak megtalálása és fejlesztése

Kompetencia, képességek, készségek, üzleti potenciál beazonosítása

Fluktuáció csökkentése

Motiválás, konfliktusokkal szembeni megoldási stratégiák alkalmazása

A munkatársak teljesítményének növelése

Siker, elismerés, felelősség, karrier

Rendezvény kezdete: 2017. Augusztus 22. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Augusztus 23. 17:00
Részvételi díj: 199.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 7.

Piaci pozíció biztosítása – Növekedési potenciál erősítése

Piac- és versenyinformációk szisztematikus kinyerése, piaci esélyek és kockázatok időelőtti felismerése

Célzott kutatások végrehajtása

Információbeszerzés és -kiértékelés

Ügyfélszegmentálás

Adatok rövid tömör kiértékelése, sűrítés és ábrázolás

A rendezvény végére Ön:

  • Megismeri a szisztematikus versenyelemzés elemeit és módszereit
  • Felfedezi versenytársai erősségeit és gyengeségeit ezáltal részletes információkhoz jut az Ön ügyfeleiről
  • Megtudja, hogy mely információhiányok veszélyeztethetik a vállalat sikerét
  • Megtudja, hogy milyen hagyományos és modern forrásokat használhat fel az elemzéshez
Rendezvény kezdete: 2017. Augusztus 23. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Augusztus 24. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. június 16.

A két nap során:

  • Megtanulja felismerni a piaci réseket, illetve az üzleti modell háló, üzleti- és akció terv lehető legjobb elkészítési módját gyakorlati feladatokon keresztül.
  • Esettanulmányokon keresztül megismerkedik az új üzleti területek, lehetőségek felkutatásának módszereivel, kiaknázásával.
  • Megismeri az eredményes értékesítés-, marketing- és üzleti stratégiák csínját-bínját, és megtudja, hogyan kommunikáljon eredményesen üzleti partnereivel, továbbá az integrált vállalati kommunikáció segítségével hogyan javítsa a munkatársakkal folytatott párbeszédét.

A szeminárium fókusz kérdései:

  • Egy új ötlet kimunkálása - innováció, K+F - és hogyan tovább?
  • Ötletből üzleti modell; Üzleti elképzelésből üzleti terv, akcióterv
  • Az ötlettől a terven át a konkrét megvalósításig - Hogyan vigyük előbbre az üzleti ötletet, hogyan lesz a gyakorlatban alkalmazható?
  • Marketing és értékesítés, mint a sikeres üzlet- és vállalkozásfejlesztés alapjai
  • Milyen értékesítési lehetőségekkel számolhatunk, és hogyan találhatunk új értékesítési utakat?
  • Kommunikáció az üzleti partnerekkel, párbeszéd a kollégákkal

Rendezvényünket elsősorban közép- és nagyvállalatok ügyvezető igazgatóinak, vállalat- és üzletfejlesztéssel, stratégiával, üzleti innovációval, valamint értékesítéssel, illetve marketinggel foglalkozó vezetőinek, szakembereinek ajánljuk.

Rendezvény kezdete: 2017. Augusztus 29. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Augusztus 30. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 14.

Amikor egy IT területen dolgozó szakember vezetővé válik, számos kihívással találkozik.

Korábbi tevékenységével ellentétben most merőben más feladatkört kell ellátnia, így más jellegű feladatokkal találja magát szemben. Melyek ezek és milyen kihívások elé állítják Őt vezetőként?

„Milyen nehézséget jelenthet az IT vezető számára, hogy „hirtelen” számonkérési feladatai lesznek?”, Mely területeken képezze magát? Milyen előnyökkel jár, ha az IT vezető hatékonyan tud együttműködni a társosztályokkal? „Hol és hogyan „húzza meg a határt”, ameddig még vezetőként részt vehet a szakmai munkában? – Time menedzsment és szakmaiság kérdése”

Mindemellett a legtöbb alkalommal együtt kell működnie az IT vezetőnek a beszerzési és pénzügyi területekkel, de vajon „Miért szükséges, hogy az IT vezető részese legyen az IT beszerzéseknek?” és „Mik voltak azok a hiányosságok, amiket a pénzügyi vezető tapasztalt, felfedezett a vele együtt dolgozó IT vezetőben a közös munka során?”

Többek között ezeket a témaköröket veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK által választ keresve a felvetett kérdésekre és az IT területén tapasztalatot szerzett trénerek a rendezvény második napján interaktív tréning keretében mutatják be mindezek megvalósítását a gyakorlatban.

 

Rendezvény kezdete: 2017. Augusztus 29. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Augusztus 30. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 14.

A szeminárium kiemelt témái:

  • Adatbányászat, mint az üzleti előny megszerzésének záloga
  • Modellek és algoritmusok az adatbányászatban
  • Big Data és az ezekkel kapcsolatos adatmenedzsment összefüggései
  • A szövegbányászat hatása az adatmenedzsmentre
  • Az adatbányászat jogi és etikai vonatkozásai
  • Social Media adatok az adattárházak tükrében
  • Open és Nem Source technológiák az adatbányászatban
  • Ügyfélből törzsvásárló
  • Értékesítési kampányok célcsoportmeghatározása és ehhez kapcsolódó eszközök
  • Ügyfélmegtartás célzott kampányokkal – különböző csatornákon
Rendezvény kezdete: 2017. Augusztus 30. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Augusztus 31. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 14.

A mai munkaerő-piaci helyzetben a munkatársak megtartása kulcsfontosságú. Megtartani pedig részben motiválással lehet. Kezelje tehát kiemelten ezt a kérdést, tartsa meg legjobb munkatársait, építsen professzionális csapatot, facilitáljon megoldásfókuszú beszélgetéseket, viselkedjen inspiráló vezetőként, aktivizálja a közepesen teljesítőket: egyszóval szélesítse menedzseri képességeit.

Kiknek szól?

  • ha meg akarja tartani a fontos munkatársakat, és vezetőként hajlandó ezért extra figyelemre irányukban,
  • ha egy irányba akarja állítani a csapatát
  • ha aktivizálni szeretné a közepesen teljesítőket,
  • és ha mindezért gazdagítani szeretné a vezetési stílusát,

akkor Önnek szól ez a tréning.

Rendezvény kezdete: 2017. Augusztus 30. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Augusztus 31. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 14.

Innováció, fejlesztés, automatizáció. Ezek a folyamatok töltik ki a vállalatok mindennapjait, lépést kell tartani a fejlődéssel és ehhez már rég nem elegendő a benchmarking. A belső folyamatok fejlesztése és a változások adaptálása nélkülözhetetlen ahhoz, hogy a szervezeti működés megfeleljen az elvárásoknak – elvárásoknak, melyek a munkavállalók, kollégák és a piac részéről érkeznek.

A folyamatok megszervezése, a változás beazonosítása, megfelelő előkészítése és kommunikálása, és ezekkel párhuzamosan a szervezetfejlesztés mind olyan lényegi tevékenységek a változásmenedzsment kapcsán, melyeket a vállalat alkalmazottai és a vezetőség együtt kell, hogy megvalósítsanak. A változásra való képesség beépítése a szervezeti működésbe tanulható, a szükséges képességek és kompetenciák elsajátíthatók, például a Változásadaptálás szemináriumon elhangzó szakértői előadásoknak köszönthetően!

Fókusztémák:

  • A folyamatszervezés és a változások beépítésének párhuzama
  • A változások jogi vonatkozásai, szerződésmódosítások és a társasági jog kérdései
  • Hatékony kommunikáció a változásmenedzsment során
  • A változás meghatározása – hogyan definiálja és vezesse elő a változást?
  • Vállalati változásmenedzsment, szervezetfejlesztési stratégia
  • A változáskezelés során alkalmazható leghatékonyabb módszerek és eszközök, best practice-ek
Rendezvény kezdete: 2017. Augusztus 31. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Augusztus 31. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 14.

Amennyiben Ön Ügyvezetőként, illetve felelős munkavállalóként:

  • szeretné tisztán látni az ügyvezető-cégvezetői feladatok felelősségét, hatásköreit, valamint jobban megismerni az ügyvezetők által választható szerződéses viszonyt,
  • szeretné átlátni az alkalmazotti és megbízásos jogviszony törvényi hátterét,
  • szeretne választ kapni bizonyos munkajogi kérdésekre,
  • fontosnak tartja a pénzügyi kockázatok minimalizálását,
  • szeretné szabályosan alkalmazni az adózási törvényeket,
  • szeretné megérteni a belső ellenőrzés fontosságát a vállalati működésben,

…akkor programunk Önnek szól!

Akiket már biztosan előadóként köszönthetünk:

  • Dr. Fülöp László, Ügyvéd, Fülöp és Társa Ügyvédi Iroda
  • Dr. Gajdos Márton, Ügyvezető, Belső Ellenőrzési Igazgatóság, MKB Bank Zrt.
  • Gergely Gábor, Ügyvezető, Alphadesign Bt.
  • Nagy Attila, Üzletfejlesztési vezető, AIG Europe Limited Magyarországi Fióktelepe
  • Dr. Ostorházi László, Ügyvezető igazgató, OSTORHÁZI Bevonattechnika Kft.
  • Sándorné Új Éva, Adószakértő

Rendezvényünk szólni kíván:

A korlátolt felelősségű társaságok:

  • ügyvezető igazgatóihoz,
  • cégvezetőihez,
  • vezető beosztású munkatársaihoz a következő funkcionális területeken: jog, munkajog / HR, belső ellenőrzés, pénzügy.

 

 

Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 05. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 06. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 21.

Egyre több vállalat gondolkodik azon, hogy milyen módon tudja költségeit minimalizálni, ezáltal a hatékonyságát növelni.

Amikor a „hagyományos beszerzési lehetőségek” kimerülnek és már nem lehet költségeket csökkenteni a meglévő „eszköztár” segítségével, akkor új lehetőségeket keresnek a szakemberek. Ilyen új megoldás a Beszerzési társulás, mely tőlünk nyugatabbra már sokkal elterjettebb társulási forma.
Hiszen, ha a regionális beszerzés (amennyiben adott vállalat csoport szinten tevékenykedik) tud előnyt kovácsolni a mértéből, volumenéből adódóan, miért ne tegye meg ugyanezt több, akár hasonló, akár eltérő profilú vállalat a beszerzési társulások által?

Rendezvényünkön sorra vesszük, hogy mi a beszerzési társulások létrejöttének célja?, Mennyiben készült fel a piac arra, hogy ezek a klaszterek megjelenjenek?, Kik hozzanak létre beszerzési társulást, hogy az valóban előnyös legyen? Hasonló, vagy eltérő profilú vállalatok?, Milyen működő modellek vannak?,

Mindemellett nagyon foglalkoztatja a piaci szereplőket, főként, akik terveznek részesei lenni valamely beszerzési társulásnak, hogy „Milyen versenyjogi kérdések merülhetnek fel a beszerzési társulások kapcsán?, Hogyan legyen ez leszabályozva GVH oldalról? Mit lehet, és mit nem? és mindez vállalati beszerzési oldalról miként valósul meg?: Milyen jogi keretek között lehet ezt vállalaton belül leszabályozni?

Továbbá rendezvényünkön bemutatásra kerül vállalati ESETTANULMÁNYOK által több megvalósult beszerzési társulás eltérő szektorbeli vállalattól hasonló, vagy eltérő profilú vállalat hazai példája alapján, ahol előadóink azokra a kérdésekre is választ adnak, hogy „Mekkora hozzáadott értéket nyújt a vállalatnak, hogy tagja a beszerzési társulásnak?, Milyen versenyjogi aggályok merülhetnek fel versenytársak esetében, olyan vállalatoknál, akik hasonló termékeket szereznek be?
„Milyen jellegű beszerzési társulások jöhetnek létre nem versenytársak esetében? Inkább eseti alkalommal egyedi megállapodások jönnek létre?

Többek között ezeket a megváltozott környezeti és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK hatósági, hivatali, szolgáltatói előadások által választ keresve a felvetett kérdésekre.

A rendezvény főbb témái:

  • Beszerzési társulások létrejöttének célja
  • Beszerzési társulások gyakorlati jelentősége
  • A beszerzési társulások jogi keretei
  • Versenyjogi leszabályozás: GVH iránymutatások
  • Vállalati beszerzési jogász a beszerzési társulásokról
  • Megvalósult beszerzési társulások
  • Hasonló profilú vállalatok a beszerzési társulásban - ESETTANULMÁNY
  • Eltérő profilú vállalatok - ahol nem versenytársak alkotják a társulást - ESETTANULMÁNY

 

Médiapartnerünk:

Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 07. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 07. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 14.

A kurzus teljesítésével elsajátítható kompetenciák:

  • A résztvevők képesek lesznek másoknak is elmagyarázni a programmatic médiavásárlás alapjait.
  • Ezzel együtt átfogó tudást szereznek a különböző technológiákról és funkcióikról a programmatic ökoszisztémában.
  • Elsajátítják a programmatic stratégiákat és taktikákat.
  • Képessé válnak a programmatic médiavásárlás elhelyezésére média mixükben, a megfelelő adatok és a sikeres programmatic stratégia kiválasztására.
  • Megismerik, a programmatic stratégiák hogyan képesek hozzájárulni a mobil kampányok sikerességének növeléséhez.
  • Megismerkedhetnek a data management platformokkal (DMP-k), azok szerepével, és hogy általuk miként erősíthetőek fel az adat-vezérelt marketingkommunikáció előnyei.
Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 11. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 12. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 28.

Az IIR Magyarország HR Controlling Szemináriumán a résztvevők megtudhatják, hogyan támogathatja eredményesen a HR Controlling a vezetői döntéseket.  

A szeminárium kiemelt témái:

  • Merre tart a HR és mit tehet hozzá a HR Controlling?
  • HR kockázatok a HR Controller szemszögéből
  • A HR kapcsolata az üzleti tervvel és az éves beszámolóval, kiemelve a költségek kézben tartását
  • A  HR folyamat  menedzsmentje
  • HR kontrolling rendszer felépítése és fejlesztése nagyvállalati környezetben
  • A HR mutatószámok specialitásai
  • A kiválasztás számokban
  • A toborzás és kiválasztás mérőszámai vállalati oldalon
  • A képzéskontrollingban rejlő lehetőségek
  • A GE Lighting Budapesti Fényforrásgyárának teljesítménymenedzsment gyakorlata
  • HR Controlling egy nagyvállalat mindennapjaiban

 

Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 12. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 13. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 28.

A kérdéseknek munkánkban és magánéletünkben egyaránt jelentősége van, hiszen a megfelelő tájékozódáshoz, a helyzetek megértéséhez, döntéseinkhez, stb. információkra van szükségünk. Talán hallottuk már a következő kijelentést: „Aki kérdez, az irányít!”. Ahhoz, hogy kézben tudjunk tartani és hatékonyan tudjunk vezetni egy beszélgetést vagy tárgyalást, egyrészt tehát jól kell kérdeznünk, másrészt, biztosítanunk kell, hogy ezek az információk meg is érkezzenek hozzánk, azaz értő figyelemmel tudjunk hallgatni.

Tréningünkön a kérdezéstechnikát a beszerzők szemszögéből vizsgáljuk, és a megfelelő kérdezéstechnika kialakításához kínálunk gyakorlati keretet.

A tréning elvégzésével a résztvevők beszerzőként

  • a tárgyalásaik során több releváns információhoz jutnak,
  • hatékonyabban vezetik a tárgyalásokat,
  • könnyebben hoznak jó és megalapozott döntéseket,
  • magabiztosan elérik tárgyalási céljaikat.
  • jobb lesz a kapcsolatuk a tárgyalópartnereikkel,
  • jobban megértik kommunikációs partnereiket,
  • gyorsabb megértésre találnak a környezetükben bármilyen szituációban,

 

 

Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 12. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 13. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 28.

2 napos intenzív szeminárium - Pénzintézeti compliance tapasztalatok esettanulmányokkal

A szeminárium témái között:

  • A Compliance funkció újragondolása
  • Összeférhetetlenség megelőzése
  • Bizalmas és bennfentes információk kezelése a gyakorlatban
  • Compliance kockázatok kezelése
  • Működőképes compliance szervezet felépítése
  • Közös kihívások a Compliance és Fraud tevékenységben, a fehérgalléros bűnözés
  • Korrupció megelőzésére szolgáló technikák – esettanulmányok
  • Hogyan építsen ki hatékony Compliance osztályt?
  • Szankciók, embargók, nemzetközi korlátozó intézkedések
Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 14. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 15. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 28.

Jogi kérdések az ellátási lánc mentén létrejött jogviszonyokban

Beszerzés szerződésjog haladóknak: lássa át a teljes jogi folyamatot az ellátási láncban!

A VMI és az ellátási láncon belül kiemelt szerepet tölt be a konszignáció.

Az ellátási lánc egységes egészként jelenik meg és biztosítja az áruk teljes áramlását beszállítótól a végső fogyasztóig.

A konszignáció alapesetben kettő vagy három-szereplős ügylet. Természetesen ennél bonyolultabb akár négy, öt-szereplős ügyletek is elképzelhetők. Ebből fakadnak a jogelméleti és a konkrét gyakorlati problémák. Ezeket kell szerződéses jogviszonyban jól szabályozni.

A szeminárium sorra veszi, hogy milyen típusú jogviszonyok jöhetnek létre.

  • A bizományi szerződés
  • Adásvételi szerződés
  • A fajta és mennyiség szerint meghatározott dolog határidős adásvétele
  • Bérleti szerződés
  • A letét

A komplex jogviszony alanyai és az ezekből következő problémák:

  • Hány szereplős az ügylet?
  • Az egyes szereplőknek melyek az alapvető jogai és kötelezettségei?
  • Az egyes szerződéseknek mi a célja?
  • Milyen kötelezettségek kerülnek meghatározásra annak érdekében, hogy a bizalmi jogviszony konkrét kötelmekben jelenjen meg?
  • Mit tekinthetünk az alap jogviszonynak?
  • Mennyiben atipikus a létrejövő szerződés?
  • A tulajdonjog, a kárveszélyviselés mikor száll át, a költségek viselése hogyan áll?
  • Mikor megy teljesedésbe az ügylet?

 

 

 

 

 

 

Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 19. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 20. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. augusztus 4.

Agile management, agile leadership workshopok

The walk continues…

A nap témái:

  • Leader versus Facilitator
  • Agilitás nem tankönyvi esetben
  • Retrospektív technikák
  • Agile Project Portfolio Management
  • Agile projekt KPI analízis
  • A Design Thinking eszközei
  • Beer Game, agile simulation game

A workshop szakmai partnere:

Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 20. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 20. 17:00
Rendezvény ára: 169.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. augusztus 4.

1 napos gyakorlati workshop  

Szeretné elsajátítani a pénzügyi app fejlesztés - tervezés minden csínját-bínját?

Az egy napos, gyakorlati workshop-on többek között az alábbi kérdések kerülnek megvitatásra, konkrét példákon keresztül:

  • Mi is az in-app payment, milyen előnyöket kínál a felhasználónak, illetve az üzletnek?
  • Milyen népszerű in-app payment szolgáltatások vannak a piacon? Mik az előnyeik, hátrányaik? Melyiket válasszuk, mire figyeljünk?
  • Hogyan történik egy in-app payment megoldás beépítése egy alkalmazásba, milyen erőfeszítéseket igényel?
  • Fizetés külön appal vagy adott alkalmazáson belül : előnyök, hátrányok
  • Tervezzünk pénzügyi appot , amit élmény használni! – Termékstratégia / UX / UI
  • Célok, stratégia tisztázása, felhasználói kutatások
  • UX alapelvek : mire törekedjünk, mire figyeljünk, mit kerüljünk el?
  • Vonzó funkciók , hol tart most a piac?
  • Technológiai lehetőségek és kötöttségek - hogyan kezeljük őket?
  • Mit tegyek, ha az appom nem tökéletes?
  • Performance app marketing, mobil analitika

OTP Mobil esettanulmánya

Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 21. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 21. 17:00
Rendezvény ára: 169.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017.augusztus 4.

Vegyen részt három napos rendezvényünkön és mélyedjen bele a transzferárazás legaktuálisabb kérdéseibe szakértők, vállalati szakemberek és a NAV szemüvegén keresztül!

A rendezvény fókuszában:

  • Transzferárazás aktuális kérdései – Lehetőségek és veszélyek a transzferárazásban
  • Dokumentáció: túl az elméleten - gyakorlati kérdések
  • Felelősség a nyilvántartás elkészítéséért
  • Csoporton belüli pénzügyi tranzakciók árazása
  • Transzferár-kiigazítás adózási vonatkozásai és adóellenőrzési tapasztalatok
  • Árazási modellek a régióban
  • Az adminisztratív terhek csökkentésének lehetőségei és veszélyei
  • A legutóbbi törvény módosítások hatása a transzferár nyilvántartás készítésére

Szakembereink:

  • Bagdi Lajos, Partner – Adótanácsadási Szolgáltatások, Niveus Consulting Group
  • Girászin János, Partner - Transzferár Szolgáltatások, Niveus Consulting Grup
  • dr. Lakatos Mária, adjunktus, BME Pénzügyek Tanszék
  • Lakatos Zsuzsa, ügyvezető, transzferár- és adószakértő, Tax Revolutions Tanácsadó Kft.
  • Orbók Ilona, Tax Manager, BDO Magyarország Adótanácsadó Kft. (egyeztetés alatt)
Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 21. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 22. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. augusztus 4.

A termelési vezető szerepe kiemelkedő, hozzáértése elengedhetetlen, felelőssége vitathatatlan a termelés során. Azonban mindehhez nem elegendő, hogy szakmailag kiváló legyen, a termelés zökkenőmentes menedzseléséhez vezetői kompetenciákkal is rendelkeznie kell, mely nem mindig jár együtt a műszaki és termelésmenedzsment ismeretekkel, tapasztalatokkal.

Milyen egy jó termelési vezető? Milyen vezetői kompetenciák nélkülözhetetlenek a termelésen dolgozó kollégák hatékony munkavégzésének menedzseléséhez?

Kommunikáció: a sikeres csapatmunka kulcsa – Irányítsa a munkatársi megbeszéléseket a közös cél felé!

A művezető „döntőbíró szerepe” a csoportban – Mikor „kifizetődő” beavatkozni konfliktus esetén?

Visszajelzések adása és fogadása - Hogyan fordíthatja át a negatív konfrontációt pozitívba?

Kevesebb munkatárssal többet teljesíteni – Hogyan győzheti meg csapatát „nehéz időkben” és milyen módon teremtheti meg a csapatszellemet?

Tréner: Székely Tamás, Operatív igazgató, Vezető tréner, Tréning Centrum Magyarország Szervezetfejlesztési és Képzési Kft.

Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 27. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 28. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. május 19.

A workshop kiemelt témái:

  • A cégautókkal kapcsolatban felmerülő aktuális adózási kérdések
  • Az IFRS változásának hatása az operatív lízingpiacra
  • Az operatív és nyílt végű lízing ÁFA visszaigénylési szokásai a flottakezelő és a lízingbeadó oldaláról
  • Az útnyilvántartás nehézségei – mi lehet a megoldás?
  • Az elektromos autók TCO számítása
  • Nagyvállalati esettanulmányok

Akiket már biztosan a workshop előadói között köszönthetünk:
Dr. Funtek Zsolt, Főosztályvezető-helyettes, Nemzeti Adó- és Vámhivatal, Központi Irányítás, Ügyfélkapcsolati és Tájékoztatási Főosztály
Zs. Nagy István, Üzletágvezető, Merkantil Bank Zrt.

Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 27. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 27. 17:00
Rendezvény ára: 99.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 69.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. szeptember 1.

A legnagyobb kihívást a HR szakemberek életében az jelenti manapság, hogyan is tartsanak meg egy új belépőt és, hogy hogyan alakítsák ki benne a lojalitást már a kezdet kezdetén. A gyakornoki programok indítása megfelelő eszköznek bizonyul, hiszen mi is erősíthetné jobban az elköteleződést és a maradás iránti vágyat egy alkalmazottban, mint az, hogy egy mentor/buddy terelgeti az útján, komoly és felelősségteljes munkát bíznak rá és a rotációnak köszönhetően több területen is kipróbálhatja magát!?

A programoknak köszönhetően a gyakornokok megismerhetik a szervezeti kultúrát, hamar azonosulhatnak a kitűzött célokkal és a cél eléréséhez alkalmazandó stratégiával, valamint a kiegészítő programoknak (csapatépítő játékok, kirándulások és céges esték) hála valódi csapattagnak érezhetik magukat már az első néhány hét után.

Legjobb gyakorlatok, tapasztalatok, előnyök és hátrányok, gyakornoki szemszög – mindez és még sok más aktualitás alkotja a Gyakornoki programok szeminárium két napját összefoglaló programot!

Rendezvény kezdete: 2017. Október 03. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Október 04. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. augusztus 18.
Speciális ár: Gyakornoki programok Szeminárium
(2017. október 3-4.)

Onboarding - Beillesztési stratégia a lojalitás növeléséért és a megtartásért
(2017. október 12.)

Részvételi díj a három napra együtt: 299.000 Ft + áfa

Globalizálódó világunkban egyre több vállalatot érintenek azok a kérdések, amelyek nem egy bizonyos ország specifikusságai, hiszen adott vállalat működése több országot, vagy akár kontinenst is felölel.

Egyre nagyobb a multinacionális vállalatok piaci részesedése, akár külföldi anyavállalat magyarországi leányvállalatait, akár magyarországi anyavállalat külföldi leányvállalatait tekintjük.

A mátrixszservezetek, SSC-k, Delivery Centerek jelentős szerepet játszanak a globális működés során, ezen szervezeti struktúrák is megjelennek a piacon a költséghatékonysági megfontolások miatt, melyek fókuszában a költségcsökkentés, hatékonyságnövelés és profitnövelés állnak.

De vajon hogyan lehet összehangolni azoknak az országoknak jogi, HR, TB, Adózási, stratégiai és folyamatmenedzsment célkitűzéseit és elvárásait, amelyek az egyes határokon átnyúló vállalatok részét képezik?

Többek között ezeket a megváltozott környezeti és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK hatósági, hivatali, szolgáltatói előadások által választ keresve a felvetett kérdésekre.

A rendezvény főbb témái:

  • Mátrixszervezet – virtuális szervezetek: feladatmegosztás, feladatkörök meghatározása – riportolás
  • SSC-k létjogosultsága jelen gazdasági környezetben
  • Adatfeldolgozás, adatkezelés, adattovábbítás: cégcsoporton belüli információtovábbítás, szervezeti egységek közötti adattovábbítás
  • Felhasználási és szerzői jogok, védett információk a globális működés kapcsán – Licenszek és a szellemi alkotások jogszerű használata/biztosítása
  • Felhőalapú szolgáltatás nyújtása az SSC ügyfeleinek
  • Munkajog, adó és javadalmazás: Munkajog, Adózási, TB kérdések - Kirendelési szerződések: Európán belül – Európán kívül
  • Global Services, Integrated Delivery Models: Delivery Centerek üzleti létjogosultsága
  • Javadalmi kérdések határon innen és határon túl
Rendezvény kezdete: 2017. Október 10. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Október 11. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. június 2.

Jöjjön el Ön is, ha gyakorló szakemberként szeretné

  • felfrissíteni, aktualizálni, bővíteni szakmai ismereteit
  • fejleszteni az ehhez a munkához is szükséges menedzsment készségeit
  • hatékonyabbá tenni a karbantartást
  • leküzdeni a problémákat, amelyek a tudásátörökítés területén jelentkeznek

Fókuszban:

  • Hogyan hozzuk ki berendezéseinkből a maximumot? - Az OEE és helyes alkalmazása
  • Saját karbantartási rendszer érettsége: élbolyba, középmezőnybe tartozik, vagy sereghajtó az Önök karbantartása?
  • ISO5500X: mérhetőbb lesz-e az eszközgazdálkodás az új szabványok bevezetésével?
  • Karbantartási stratégiák: Hogyan mérhető a karbantartás hatékonysága?
  • Tudásmenedzsment és képzés fontossága a karbantartásban: Hogyan történjen az átörökítés?
  • Diagnosztizálás szerepe: Rezgésmérés, infra technika és a hozzájuk tartozó eszközök
Rendezvény kezdete: 2017. Október 10. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Október 11. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. augusztus 25.

Az ONBOARDING, mint az üzleti stratégiák új alternatívája még nem a mindennapok része a vállalatok életében. Azonban a tendenciák azt mutatják, hogy egyre több cég belátja szükségét a HR folyamatok fejlesztésének, és ezen innováció élenjáró képviselője a toborzás és kiválasztás kettősének kiegészítője, a beillesztés. Ennek a hármas folyamatnak az összekapcsolása, az orientációs programok kialakítása és beépítése a mindennapokba elengedhetetlen eszköz a munkaerő megtartáshoz és a lojalitás növeléséhez. Számos módszer áll a szakemberek rendelkezésére, amely a beillesztést segíti – kezdve az interjúk során alkalmazható tesztekről, az onboarding day-en át, egészen a mentori programokig.

A szeminárium fő kérdésfelvetése az, hogy ez a feladat is a HR vállát kell, hogy nyomja, vagy érdemes erre külön szakembert alkalmazni, aki felügyelni tudja a megszervezett szocializáció folyamatát és biztosítani tudja a sikerességét.

Fókuszban:

  • Mi is az az onboarding?
  • A toborzás-kiválasztás és az onboarding kapcsolata
  • Motivációs eszközök az onboarding kapcsán
  • Onboarding és Mentor program
  • Lojalitásnövelés és az onboarding szerepe az employer branding-ben
  • A vezető szerepe az onboardingban
  • Hogyan mérhető az onboarding sikeressége?
  • HR szerepe a beillesztésben
Rendezvény kezdete: 2017. Október 12. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Október 12. 17:00
Rendezvény ára: 169.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. augusztus 25.
Speciális ár: Gyakornoki programok Szeminárium
(2017. október 3-4.)

Onboarding - Beillesztési stratégia a lojalitás növeléséért és a megtartásért
(2017. október 12.)

Részvételi díj a három napra együtt: 299.000 Ft + áfa

Az IT vezetők egyik nagy feladata, hogy bizonyítsák a menedzsment számára azt az értéket, amit az informatika teremt. Ehhez azonban ki kell építeni egy jól működő IT kontrolling rendszert. Tudni kell tervezni a beruházásokat, a költségeket, el kell végezni az IT szolgáltatások díj kalkulációját. Szemináriumunk mindezekhez nyújt támogatást kiváló IT szakértők tolmácsolásában.

A szeminárium kiemelt témái:

  • Az IT controlling és az IT controller szerepe a modern vállalati környezetben
  • Asset Management: avagy mit is controllálnuk pontosan?
  • Az eszközmenedzsment hardver és szoftver oldala
  • Beruházás és költségtervezés
  • Mérőszámok a controlling folyamatokban
  • IT szolgáltatások árazása
  • Projekt controlling rendszerek kialakítása
  • Outsourcing döntések előkészítése
  • Az SLA kialakításának szempontjai
Rendezvény kezdete: 2017. Október 24. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Október 25. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. szeptember 8.

Fókuszban a 9-es, 15-ös és 16-os standardok

A szeminárium kiemelt témái:

  • A pénzügyi instrumentumok besorolása és értékelése
  • Az értékvesztés új megközelítése
  • Fedezeti ügyletek
  • A pénzügyi eszközök megjelenítése az IFRS 7 szerint
  • Az IFRS 15 főbb jellemzői
  • Az 5 lépéses modell
  • A szerződéshez kapcsolódó költségek
  • Teljesítések
  • A szerződéskötés költsége
  • A szerződésmódosítás kezelése
  • Áttérés az IFRS 15-re
  • AZ IFRS 16-os standard
  • Adózási kérdések
  • Az informatikai szakterület előtt álló kihívások – és megoldások
Rendezvény kezdete: 2017. November 07. 9:00
Rendezvény vége: 2017. November 08. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. szeptember 22.
Helyszín: Hotel Novotel Budapest Centrum
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.