IIR Magyarország

AgiCon    Recrújitment    AgiCon Camp   Smart   E-közigazgatás

Human Resource

Az ügyfél-vevőszolgálaton dolgozó munkatársak, akik az ügyfélkapcsolat „front vonalán" végzika munkájukat, valójában a saját személyiségükkel „dolgoznak”. Azonban ezt a „munkaeszközt” – a saját magunk teljes személyiségét - éppen úgy karban kell tartani, mint egy „technikai eszközt”, csak éppen más eszközökkel, de az elv ugyanaz. „Kizsarolni” nem lehet a lelkünket sem, csak azért mert kevésbé „látható”! Ha nem így teszünk, hagyjuk magunkat „kizsarolni”, könnyen kialakulhat a kiégés. A hosszan tartó személyes és társas stressz hatására alakul ki ez a folyamat, és alapvetően észrevétlenül, minden olyan munkakörben, ahol emberi interakciók sokasága zajlik– pl. a vezetők esetében -, és nem csak a munkahelyen, hanem a magánéletben is megtalálható a kiégés.

A kiégés nem egyszerűen kifáradás, amit ki lehet pihenni, és nem is egyszeri jelenség, hanem ciklikusan ismétlődő folyamat. A vezetők számára éppen ezért nagyon fontos, hogy tisztában legyenek a kiégés jelenlétével az ügyfélszolgálaton, hogy hatékonyan tudjanak a megelőzéssel foglalkozni – saját maguk – és a kollégáik körében is.

A burnout valójában nemcsak egyéni krízishelyzet, és mint ilyennek a leküzdése, megoldása egyedül nem is lehetséges, mindenképpen külső segítségre van szükség. A burnout elhárításában (is) nagy szerepe van a tudatosításnak, amelyhez a tréning alapvető eszköz, a társas interakciók megtapasztalásához. Legalább ilyen nagy jelentősége van a vezetők érzelmi kompetenciájának, empátia fejlesztésének, hiszen e nélkül nem tudják ideje korán észrevenni azokat a jeleket, amelyek még igen koraiak és lehetőség lenne pozitív kimenetelű beavatkozásra saját hatáskörükben. Ugyanis, ha ideje korán, a kezdeti tüneteket képes jól felismerni és értelmezni a vezető, akkor hatékonyan tud cselekedni a kollégákkal, a csoport erősségeire támaszkodva annak érdekében, hogy a csapata hatékonyan, jó mentálhigiénés állapotban végezze a mindennapi ügyfélszolgálati feladatait.

 

Rendezvény kezdete: 2018. Március 20. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Március 21. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. február 2.
Helyszín: K+K Hotel Opera

„Az alapvető probléma, hogy nincs mennyiségi és minőségi pályázó”

A változó munkaerő-piac és a változó piaci igények nem kis kihívás elé állítják a HR szakembereket Magyarországon, a régióban, és mondhatni egész Európában.

„Most már az interjúztatónak is meg kell győznie a jelöltet arról, hogy Ő a pozícióra alkalmas személy!”

Merőben más feladatokkal szembesülnek az ezen a területen tevékenykedő szakemberek jelenleg, mint amikkel korábban találkoztak.

Eddig mennyiség volt, de minőség nem, most egyik sincs!

Nem kérdés, hogy változtatni kell a HR stratégián a munkaerő-toborzás tekintetében, a kérdés az, hogy Milyen módon szükséges az értékesítési csatornák, marketing eszközök fejlesztése,hogy valóban elérjék leendő munkavállalót? és melyek azok a toborzási módszerek, megoldások, mellyel növelhető a hatékonyság, a potenciális célcsoport elérése?

Rendezvényünkön bemutatásra kerülnek mindazon vállalati válaszok, megoldások, stratégiák, melyek a jelenlegi munkaerő-piaci helyzet, a munkaerő-hiány kezelésére szolgálnak, többek között, hogy az employer branding miként szolgálja a HR célját a toborzás során, hogy miért kimagasló és hogyan működtethető hatékonyan a dolgozói ajánlás rendszere a megüresedett pozíciók betöltésénél.

Nincs ember: annyi rossz önéletrajz érkezik be, nincs idő a folyamatra, ezt le lehetne szűrni!

A szakemberek felismerték, hogy nincs már idő a pozíciók meghirdetésénél hetekig, hónapokig többkörös interjúztatást alkalmazni, ezért a toborzás automatizálása szükséges, hogy minél inkább gyorsítható legyen a kiválasztás folyamata.

Mindemellett nem kis kihívás elé állítja a vállalati HR-esket, a különböző generációk együtt, egy helyen dolgozása és egyre nagyobb jelentőséggel bír a már meglévő dolgozók megtartása.

Többek között ezeket az aktualitásokat,megváltozott környezeti és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK és szolgáltatói előadások által választ keresve a felvetett kérdésekre.

Rendezvény kezdete: 2018. Március 20. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Március 20. 17:00
Részvételi díj: 179.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. február 2.

A tréning témáiból:

  • Az Excel gyors és hatékony használata
  • Az adatbevitel meggyorsítása
  • Gyors eredmények az Excellel! – Képletek, függvények
  • Cellaformátumok
  • Tartományok, adatok elnevezése
  • Egyszerűsítse a napi rutin feladatok elvégzését!
  • A megértést támogató megjegyzések kezelése
  • Az adatérvényesség ellenőrzése
  • Adatlisták létrehozása, kezelése
  • Eredmények bemutatása grafikus eszközökkel
  • Adatfüggő formázások
  • Grafikonok készítése, egyedi beállításai
  • A feladatvégzés felgyorsítása makró készítésse
  • l Prezentáció elkészítése –Út a mesteri prezentáció felé

A tréning szakembere:

Kovalcsik Géza, ügyvezető, Help Key Bt.

Rendezvény kezdete: 2018. Április 18. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Április 19. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. március 2.

Bizonyára az ön környezetében vagy ismerősei körében – esetleg az ön vállalatánál – előfordult már, hogy

  • egy kulcsmunkatárs a legváratlanabb módon és a legváratlanabb időpontban esett ki a munkából, pont akkor, amikor a munka dandárját kellett volna elvégezni,
  • bizonyos időszakokban ugrásszerűen emelkedik a hiányzások száma,
  • egyetlen hét alatt többen lépnek ki a cégtől, mint máskor egy negyedévben vagy egy félévben,
  • egy-egy üres pozícióra hónapokon keresztül nem találni érdemi jelentkezőt,
  • a többség napi 9-10 órát dolgozik, mégsem látszik a cég eredményén,
  • az ékezőben, a büfében ritkán csendül fel önfeledt nevetés, a folyósókon fásultnak, búskomornak tűnő emberekkel lehet találkozni,

Elgondolkozott már azon, hogy a fentebb felsorolt jelenségek, vagy további hasonlóak

  • egyenként, illetve összességében mekkora kárt, mekkora veszteséget, mekkora többlet költséget és mekkora elmaradt hasznot jelentenek az vállalat számára?
  • milyen gyakorisággal fordulnak/fordulhatnak elő?
  • hogyan lehetne csökkenteni a kapcsolódó veszteségeket?

Vegyen részt 1,5 naposworkshopunkon, amelyen a fenti kérdésekre, a workshop moderátora és az elméleti részek előadója ad gyakorlatban alkalmazható válaszokat.

Rendezvény kezdete: 2018. Április 25. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Április 26. 17:00
Rendezvény ára: 219.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 189.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. március 9.

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.