IIR Magyarország

Flottamenedzsment    Felhő    Onboarding   Test team leader   Renewable energy

 
 

.

IT, Telekommunikáció

Kihívások, feladatok és kérdések az utolsó pillanatban

A konferencia kiemelt témái:

  • Nyitóelőadás a felügyeleti szerepekről
  • Az adatszolgáltatással kapcsolatban felmerülő kérdések
  • Jelentési kötelezettség a MIFID II alatt
  • Az ösztönzők világának átalakulása a MIFID II után
  • A MiFID II várható hatásai az ügyfél-kiszolgálási folyamatra
  • MiFID 2 befektető-védelmi intézkedések megvalósítása: IT- és szoftverkihívások és megoldások
  • Befektető-védelem
  • Célpiaci információk és felhasználásuk
  • Mit várhatunk 2018-ban a MIFID II alkalmazásával kapcsolatban?

Együttműködő partnerünk:

Dorsum

Rendezvény kezdete: 2017. Október 03. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Október 03. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. augusztus 18.

Globalizálódó világunkban egyre több vállalatot érintenek azok a kérdések, amelyek nem egy bizonyos ország specifikusságai, hiszen adott vállalat működése több országot, vagy akár kontinenst is felölel.

Egyre nagyobb a multinacionális vállalatok piaci részesedése, akár külföldi anyavállalat magyarországi leányvállalatait, akár magyarországi anyavállalat külföldi leányvállalatait tekintjük.

A mátrixszservezetek, SSC-k, Delivery Centerek jelentős szerepet játszanak a globális működés során, ezen szervezeti struktúrák is megjelennek a piacon a költséghatékonysági megfontolások miatt, melyek fókuszában a költségcsökkentés, hatékonyságnövelés és profitnövelés állnak.

De vajon hogyan lehet összehangolni azoknak az országoknak jogi, HR, TB, Adózási, stratégiai és folyamatmenedzsment célkitűzéseit és elvárásait, amelyek az egyes határokon átnyúló vállalatok részét képezik?

Többek között ezeket a megváltozott környezeti és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK hatósági, hivatali, szolgáltatói előadások által választ keresve a felvetett kérdésekre.

A rendezvény főbb témái:

  • Mátrixszervezet – virtuális szervezetek: feladatmegosztás, feladatkörök meghatározása – riportolás
  • SSC-k létjogosultsága jelen gazdasági környezetben
  • Adatfeldolgozás, adatkezelés, adattovábbítás: cégcsoporton belüli információtovábbítás, szervezeti egységek közötti adattovábbítás
  • Felhasználási és szerzői jogok, védett információk a globális működés kapcsán – Licenszek és a szellemi alkotások jogszerű használata/biztosítása
  • Felhőalapú szolgáltatás nyújtása az SSC ügyfeleinek
  • Munkajog, adó és javadalmazás: Munkajog, Adózási, TB kérdések - Kirendelési szerződések: Európán belül – Európán kívül
  • Global Services, Integrated Delivery Models: Delivery Centerek üzleti létjogosultsága
  • Javadalmi kérdések határon innen és határon túl
Rendezvény kezdete: 2017. Október 10. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Október 11. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. június 2.

Felszakadozik a felhőzet?! – A felhőben tárolás kihívásai

Manapság már szinte nincs olyan vállalat, amely nem használna valamilyen felhő megoldást.

Egyes vállalatok kitették CRM, Sales támogató, vagy éppen levelezőrendszerüket is felhőbe.

Ami jelenleg kérdésként fogalmazódik meg a cégvezetés részéről, hogy nyilvános, magán felhőt használjanak-e, vagy csupán erőforrást, távkapacitást béreljenek , illetve, hogy mely vállalati folyamatot érdemes felhőbe tenni?

Rendezvényünkön bemutatjuk a felhő bevezetésének folyamatát a döntést megelőző és azt követő teendőket, hogy milyen költséghaszon elemzést célszerű végezni - a felhő megtérülése kapcsán a bevezetést megelőzően, valamint azt is, hogy „Milyen felhőszolgáltatást válasszunk? – a szállítói függés csökkentése” érdekében akár egylevelezőrendszer díjemelése kapcsán, vagy egy eddig ingyenes szolgáltatás fizetőssé tétele esetében.

Mindemellett a szerződéses keretek - a felhő jogi szabályozása is kiemelt helyet foglal el a tematikában, így nagy hangsúlyt fordítunk azon kérdés megválaszolására, hogy „Miért fontos, hogy a tender kiírása előtt legyen megírva a szerződés?”, valamint „Milyen fizikai adatbiztonság van a felhőben?” és „Milyen rendszereket és milyen módon lehet felköltöztetni felhőbe?”,tekintettel arra, hogy még mindigszámos bizonytalanság és pontatlanság kíséri a felhőbe költözés folyamatát az adatvédelem és IT biztonság kapcsán is.

Külön kiemeljük a felhő és GDPR esetében az egyetemleges felelősség kérdésétés az EU-n kívüli adattárolás aggályait, továbbá bemutatjuk azt is, hogy„Milyen módon lehet auditálni a felhőszolgáltatót?”

Idén január elején jelent meg az MNB részéről az az ajánlás, amely a „Pénzintézeti Felhő” feltételrendszerét határozza meg, de itt kell megjegyezni, hogy az ebben foglaltak más szektorbeli vállalatok számára is hasznosíthatóak, továbbá rendezvényünkön bemutatjuk a felhő technológia és adatmigráció kihívásait is.

Többek között ezeket a megváltozott környezeti és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK hatósági, hivatali, szolgáltatói előadások által választ keresve a felvetett kérdésekre.

Konferenciánk szektorsemleges rendezvény, hiszen minden szektorból vannak olyan megoldások, megvalósult projektek, amelyek más piaci szereplők számára is hasznos információkkal szolgálnak, és hozzáadott értéket nyújtanak.

Együttműködő partnereink:

Forpsi  Aruba Cloud

 

Médiapartnerünk:

 
Rendezvény kezdete: 2017. Október 17. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Október 17. 17:00
Részvételi díj: 99.000 HUF+ÁFA
Speciális ár:

1 fő: 99.000. Ft + áfa

2 fő: 169.000. Ft + áfa

3 fő: 199.000. Ft + áfa

A kurzus moduljai:

1.Projektmenedzsment - Tesztmenedzsment

  • A tesztelés technikai és szervezeti keretei
  • Tesztkörnyezet kialakítása
  • Teszt stratégiák, tervek & újratervezés
  • Projekt fázisok felépítése & erőforrások allokálása
  • A tesztfolyamat ellenőrzése, a tesztelési feladatok végrehajtásának felügyelete, levezénylése
  • Dokumentálás, riportolás, hibajavítás

2.People Management

  • A tesztelési vezető, mint menedzser – TTL ismérvei
  • Saját vezetési stílus megtalálása, kialakítása
  • Teszt csapat felépítése, koordinálása, menedzselése, motiválása, teljesítményének értékelése
  • Kapcsolat és kommunikáció a fejlesztőkkel és az üzleti oldallal
  • Outsourcolt erőforrás kezelése, koordinálása

3.Soft skill tréning

  • Vezetési ismeretek, stílusok
  • Kommunikáció, tárgyalástechnika
  • Konfliktuskezelés, problémamegoldás, stresszkezelés
Rendezvény kezdete: 2017. Október 18. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Október 19. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. szeptember 1.

Amikor egy IT területen dolgozó szakember vezetővé válik, számos kihívással találkozik.

Korábbi tevékenységével ellentétben most merőben más feladatkört kell ellátnia, így más jellegű feladatokkal találja magát szemben. Melyek ezek és milyen kihívások elé állítják Őt vezetőként?

„Milyen nehézséget jelenthet az IT vezető számára, hogy „hirtelen” számonkérési feladatai lesznek?”, Mely területeken képezze magát? Milyen előnyökkel jár, ha az IT vezető hatékonyan tud együttműködni a társosztályokkal? „Hol és hogyan „húzza meg a határt”, ameddig még vezetőként részt vehet a szakmai munkában? – Time menedzsment és szakmaiság kérdése”

Mindemellett a legtöbb alkalommal együtt kell működnie az IT vezetőnek a beszerzési és pénzügyi területekkel, de vajon „Miért szükséges, hogy az IT vezető részese legyen az IT beszerzéseknek?” és „Mik voltak azok a hiányosságok, amiket a pénzügyi vezető tapasztalt, felfedezett a vele együtt dolgozó IT vezetőben a közös munka során?”

Többek között ezeket a témaköröket veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK által választ keresve a felvetett kérdésekre és az IT területén tapasztalatot szerzett trénerek a rendezvény második napján interaktív tréning keretében mutatják be mindezek megvalósítását a gyakorlatban.

 

Rendezvény kezdete: 2017. Október 19. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Október 20. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA

Az IT vezetők egyik nagy feladata, hogy bizonyítsák a menedzsment számára azt az értéket, amit az informatika teremt. Ehhez azonban ki kell építeni egy jól működő IT kontrolling rendszert. Tudni kell tervezni a beruházásokat, a költségeket, el kell végezni az IT szolgáltatások díj kalkulációját. Szemináriumunk mindezekhez nyújt támogatást kiváló IT szakértők tolmácsolásában.

A szeminárium kiemelt témái:

  • Az IT controlling és az IT controller szerepe a modern vállalati környezetben
  • Asset Management: avagy mit is controllálnuk pontosan?
  • Az eszközmenedzsment hardver és szoftver oldala
  • Beruházás és költségtervezés
  • Mérőszámok a controlling folyamatokban
  • IT szolgáltatások árazása
  • Projekt controlling rendszerek kialakítása
  • Outsourcing döntések előkészítése
  • Az SLA kialakításának szempontjai
Rendezvény kezdete: 2017. Október 24. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Október 25. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. szeptember 8.

Abban a szakmában, ahol a legfőbb érték az emberek fejében van, ott az emberekhez való viszonyulásésa velük valóbánásmóda siker kulcsa, legyünk bármelyik oldalán is egy projektnek. Fontosnak tartjuk hogy a projektmenedzserek ne úgy tekintsenek a projektekre, hogy győzni akarnak, hanem az tekintsék sikernek, ha mindenki nyer. A beszállító oldalán elvileg természetes, hogy a siker azt jelenti, hogy az ügyfél elégedett, bár sokszor ez is elhomályosul a "legyen a projekt nyereséges" cél mögött, ugyanakkor a megrendelői oldalon is épp ennyire fontos, hogy a közös győzelem jelentse a sikert.

A projekt egyes fázisai során számtalan buktatóval találkozunk, amik próbára teszik a projektmenedzsereket. A tréning során az egyes projekt fázisok kihívásait, kockázatait vesszük sorra az ajánlati fázistól kezdve egészen projekt lezárásáig/ értékeléséig, és ezekre hathatós megoldásokat kínálunk. Hogy hogyan hozhatjuk létre a megfelelő bizalmi légkört és hogyan tudjuk ezt megtartani? Mondhatjuk-e valamire, hogy nem tudom? Hogyan ismerjük fel és hangosítsuk ki a kritikus problémákat a projekt során? Hogyan készüljünk fel a negatív érzelmekre és hogyan kezeljük őket? Hogyan előzzük meg vagy ha már kialakult, hogyan kezeljük a konfliktusokat?

Valljuk, hogy a projektek sikere nagyrésztattól függ, hogy a projektmenedzser képes-e valóban vezető kéntműködni, azaz

  • kialakítani és megtartani a működéshez szükséges bizalmi szintet
  • a projekttagok motiváltsági fokának és képességének megfelelően kiosztani a feladatokat ,
  • világosan kommunikálni, és konstruktív, előremutató visszajelzéseket adni másoknak,
  • elkötelezetté tenni a projekttagokat , és fenntartani a motivációjukat.
Rendezvény kezdete: 2017. Október 30. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Október 31. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. szeptember 15.

A konferencia kiemelt témái:

  • Mi is tulajdonképpen az IoT?
  • Az üzleti folyamatok digitalizálása
  • A humán és mesterséges intelligencia összehasonlítása
  • IoT esettanulmányok
  • Az IoT megoldásokkal kapcsolatban felmerülő információbiztonsági kérdések
  • Az IoT eszközök elektronikus hitelessége
  • Big Data és IoT
  • Az önvezető autók fejlesztése
  • A Zalaegerszegen épülő tesztpálya
  • Telemetria – most és a jövőben
  • IoT Big Data és IoT AI alkalmazások
  • Az IoT és a GDPR
  • IoT a gyakorlatban

Együttműködő partnerünk:

Grape

Rendezvény kezdete: 2017. November 07. 9:00
Rendezvény vége: 2017. November 07. 17:00
Részvételi díj: 89.000 HUF+ÁFA

Fókuszban:

    • Licenc beszerzés tervezése
    • Hogyan harmonizálható a gazdaságosság és hatékonyság a szoftver vásárlás során?
    • Hogyan kaphatok reális képet a szoftverek kihasználtságáról?
    • Hatékony szoftvernyilvántartás kezelése
    • Software Broker – használt szoftver kereskedelem
    • A nyílt forráskódú szoftverlicencelés sajátosságai, valamint jelentősége és nehézségei vállalati környezetben
    • Meglévő szoftverberuházások felhasználása a felhőben
    • SAM- és License Agreement
    • Szoftverek auditálása
    • Szoftverlicenc audit a hatóság szemszögéből - Best practicek az ellenőrzéskor

    Szakembereink között:

    • Almási Gyula, főosztályvezető-helyettes, Nemzeti Adó- és Vámhivatal
    • Arató Árpád, ügyvezető igazgató, Licence Professional Kft.
    • Berecz Zoltán, kereskedelmi igazgató, IPR-Insights Licence Consulting 
    • Czene Tamás, ügyvezető, Redbridge Consulting Kft.
    • dr. Horváth Katalin, partner, Sár és Társai Ügyvédi Iroda
    • Repkényi Balázs, vezető tanácsadó, IPR-Insights License Consulting
    • dr. Rogányi Dániel, licencelési tanácsadó, IPR-Insights License Consulting
    • Tóth Zsolt, Manager, Delaware Consulting
    • Vincze Tibor, licencelési tanácsadó, IPR-Insights License Consulting
Rendezvény kezdete: 2017. November 15. 9:00
Rendezvény vége: 2017. November 16. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. szeptember 29.
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.