IIR Magyarország

IT vezető    Onboarding    Certified Excel Macro   AgiconCamp 2017   Certified Energy Trader

 
 

.

Konferencia

Kétnapos konferenciáinkon a gazdasági élet gyakorlati aspektusaira fókuszáló előadások, vitafórumok és kerekasztal-beszélgetések folynak. Elsősorban hazai és multinacionális közép- és nagyvállalatok felsővezetőinek, gyakorló szakembereinek tapasztalati beszámolóin, esettanulmányain keresztül kerülnek bemutatásra az üzleti világ aktuális témái, időszerű kérdései. A rendezvények keretein belül a résztvevőknek számos alkalmuk nyílik a tapasztalatcserére, kapcsolatépítésre, naprakész információk megszerzésére, a problémás kérdések megvitatására.

Egyre több vállalat gondolkodik azon, hogy „megszabaduljon” a papír alapú dokumentumai nagy részétől: digitalizálja és hitelesítve archiválva azokat, vagy már eleve egy olyan megoldást keres, hogy az egyes dokumentumtípusok már elektronikusan és hitelesen keletkezzenek.

Ennek megvalósításához nyújt megfelelő és megnyugtató jogszabályi környezetet az eIDASrendelet és a 2018. január 1-jétől hatályba lépő „Elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól” szóló törvény.

Másik nagyobb volumenű változás most jelenleg, hogy a GDPRaz új EU-s adatvédelmi rendeletnek milyen hatásai lesznek a dokumentumkezelésre, Mely vállalati területeket fog érinteni a rendelet az adatvédelmi felelős mellett?

Mindemellett a kiszervezés, bértárolás kérdése, lehetősége is előtérbe kerül a vállalati átszervezések során egyes munkafolyamatok esetében, mind kapacitásbeli problémák, mind költséghatékonysági megfontolások miatt.

A munkaerőhiány a legtöbb vállalatot elérte , így egyre nagyobb hangsúlyt kap vállalaton belül az egyes munkafolyamatok gyorsítása, a folyamatautomatizálás és a társosztályok (háttér)támogatása. Rendezvényünkön szolgáltatói és vállalati oldalról is bemutatásra kerülnek azok a megoldások, vállalati újítások, melyek a folyamatok újragondolásával és ennek gyakorlati megvalósításával racionalizálják adott munkafolyamat esetében a ráfordított (munka)időt.

Továbbá konferenciánkon kerekasztal-beszélgetés során bemutatásra kerül mobil világ, információs társadalom és a biztonság kérdése, tekintettel arra, hogy egyre nagyobb kihívás elé állítja a szakembereket az egyre gyorsuló világ, amit le kell követni az eszközöknek és technikának is, hogy biztosítani tudják a gyors, zökkenőmentes és azonnali döntések lehetőségét, de biztosítva minden biztonsági előírást az engedélyeztetések és jóváhagyások esetében.

Többek között ezeket a megváltozott környezeti és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK hatósági, hivatali, szolgáltatói előadások által választ keresve a felvetett kérdésekre.

 

Együttműködő partnereink:

http://doqsys.hu/

 

Canon

 

Médiapartnerünk:

Computerworld

Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 19. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 20. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. augusztus 4.

A konferencia és a workshop kiemelt témái:

  • A cégautókkal kapcsolatban felmerülő aktuális adózási kérdések
  • Hogyan könnyítheti meg a munkánkat a műholdas nyomkövetés és a járművédelem?
  • Az elektromobilitás hazai elterjedésének lehetőségei és kihívásai
  • Az e-mobilitáshoz kapcsolódó pályázatok aktualitásai és jövőbeni változásai
  • A legújabb e-autó modellek
  • Úton az emissziómentes közlekedés felé a hibridizáción át
  • Az e-töltők technikai újdonságai és hálózatuk kiépítésének stratégiája
  • Digitalizáció a flottakezelésben
  • A flottaüzemeltetés megkerülhetetlen kérdései: az e-matricák beszerzése és a parkolási díj fizetésének egyszerűsítése
  • Nemzetközi kitekintés - Tesco Régiós Flotta Stratégia
  • Gépjárműlopások – ahogy a biztosítótársaságok látják
  • A tavaszi/őszi gumicsere előkészítése, lebonyolítása és utómunkálatai – a flottamenedzser szemszögéből
  • Elektromos autók a flottában – aki már döntött és aki még csak tervezi
  • Az IFRS változásának hatása az operatív lízingpiacra
  • Az útnyilvántartás nehézségei – mi lehet a megoldás?
  • Az elektromos autók TCO számítása
  • Nagyvállalati esettanulmányok
Kiemelt együttműködő partnerünk:
Jármű Kontroll
 
Együttműködő partnereink: 
 
 
 
Hyundai

 

 
 
 
 


 
 
Simple
 
 
OTP
 
 
CTC
 
 
Groupama tanpálya
 
 
Be-Roll
 
 
 
 
 
Médiapartnereink:
 
Sportverda
 
 
 
 
Közlekedésvilág
 
 
Fuvar.hu
 
Taxi Magazin
 
Flotta magazin
 
 
 
Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 26. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 27. 17:00
Rendezvény ára: 149.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 99.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. szeptember 1.
Speciális ár:

2017. szeptember 1-ig:

Konferencia + workshop: 149.000 Ft + áfa
Konferencia: 99.000 Ft + áfa
Workshop: 69.000 Ft + áfa

2017. szeptember 2-től:

Konferencia + workshop: 199.000 Ft + áfa
Konferencia: 149.000 Ft + áfa
Workshop: 99.000 Ft + áfa

A gyógyszeripar rohamléptekben halad a digitalizáció és a mesterséges intelligencia felé, éppen ezért fontos taglalni az új technológiák, az adatkezelés és az elektronizálási folyamatok kérdéseit.

A digitális pharma már nem a jövő jelensége, hanem a mindennapjaink része és minél előbb megismerjük az aktualitásait, annál könnyebben szokunk hozzá a gyakorlatban is felmerülő problémákhoz. Gyerekcipőben járnak még az új technológiák, a felhő alapú rendszerek alkalmazása és validálása még nem kiforrott, ahogyan a szerializációval járó újdonságok sem épültek még be a mindennapi gyakorlatba. Az adatkezelés, az adatintegritás, a mesterséges intelligencia megjelenése a pharma szektorban és az IT security mind olyan témakörök, amelyek folyamatosan változnak és felkészülést igényelnek a vállalatok részéről, hiszen újabb és újabb törvényi szabályozás hatályba lépése közeleg.

A pharma 4.0 és a mesterséges intelligencia megjelenése szintén egyeztetésre adnak okot, a szakemberek eddigi tapasztalatai és a jövőre vonatkozó meglátásai nagy segítséget jelentenek a szaknap résztvevőinek. A kerekasztal beszélgetés során, a nap lezárásaként pedig az e-vény és az elektronikusan végrehajtható törzskönyvezés kerül górcső alá.

Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 27. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 27. 17:00
Rendezvény ára: 169.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. augusztus 11.

Kihívások, feladatok és kérdések az utolsó pillanatban

A konferencia kiemelt témái:

  • Az adatszolgáltatással kapcsolatban felmerülő kérdések
  • Pre- és post paid transparency és trade reporting
  • Az ösztönzők világának átalakulása a MIFID II után
  • Az ügyfél-kiszolgálási folyamat átalakulása
  • A MIFID II szabályozás miatt szükséges IT fejlesztések
  • Befektető-védelem
  • Célpiaci információk és felhasználásuk
  • Mit várhatunk 2018-ban a MIFID II alkalmazásával kapcsolatban?

 

Rendezvény kezdete: 2017. Október 03. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Október 03. 17:00
Rendezvény ára: 169.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. augusztus 18.

A hazai megújuló energiák jövője – Fókuszban a METÁR

Fókuszban:

  • A megújuló energia hasznosítás helyzete, célja Európában és Magyarországon, valamint a Téli Csomag hatása
  • METÁR szabályozás aktuális kérdései
  • A megújuló bázisú energiatermelés támogatási rendszere és az ipar versenyképessége
  • Megújuló energia hasznosítás a közlekedésben és távhőszektorban
  • Megújulók integrációja a villamosenergia-rendszerbe
  • KÁT-os napelem boom az elosztók szemszögéből
  • Innovatív ötletek, jó példák a megújuló energia hasznosítására
  • Közösségi napelem-parkok, alternatív megoldások

 Együttműködő partnerünk:

Nissan

Rendezvény kezdete: 2017. Október 05. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Október 05. 17:00
Rendezvény ára: 169.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. augusztus 18.

Felszakadozik a felhőzet?! – A felhőben tárolás kihívásai

Manapság már szinte nincs olyan vállalat, amely nem használna valamilyen felhő megoldást.
Egyes vállalatok kitették CRM, Sales támogató, vagy éppen levelezőrendszerüket is felhőbe.
Ami jelenleg kérdésként fogalmazódik meg a cégvezetés részéről, hogy nyilvános, magán felhőt használjanak-e, vagy csupán erőforrást, távkapacitást béreljenek, illetve, hogy mely vállalati folyamatot érdemes felhőbe tenni?

Rendezvényünkön bemutatjuk a felhő bevezetésének folyamatát a döntést megelőző és azt követő teendőket, hogy milyen költséghaszon elemzést célszerű végezni - a felhő megtérülése kapcsán a bevezetést megelőzően, valamint azt is, hogy „Milyen felhőszolgáltatást válasszunk? – a szállítói függés csökkentése” érdekében akár egy levelezőrendszer díjemelése kapcsán, vagy egy eddig ingyenes szolgáltatás fizetőssé tétele esetében.

Mindemellett a szerződéses keretek - a felhő jogi szabályozása is kiemelt helyet foglal el a tematikában, így nagy hangsúlyt fordítunk azon kérdés megválaszolására, hogy „Miért fontos, hogy a tender kiírása előtt legyen megírva a szerződés?”, valamint „Milyen fizikai adatbiztonság van a felhőben?” és „Milyen rendszereket és milyen módon lehet felköltöztetni felhőbe?”, tekintettel arra, hogy még mindig számos bizonytalanság és pontatlanság kíséri a felhőbe költözés folyamatát az adatvédelem és IT biztonság kapcsán is.

Külön kiemeljük a felhő és GDPR esetében az egyetemleges felelősség kérdését és az EU-n kívüli adattárolás aggályait, továbbá bemutatjuk azt is, hogy „Milyen módon lehet auditálni a felhőszolgáltatót?”

Idén január elején jelent meg az MNB részéről az az ajánlás, amely a „Pénzintézeti Felhő” feltételrendszerét határozza meg, de itt kell megjegyezni, hogy az ebben foglaltak más szektorbeli vállalatok számára is hasznosíthatóak, továbbá rendezvényünkön bemutatjuk a felhő technológia és adatmigráció kihívásait is.

Többek között ezeket a megváltozott környezeti és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK hatósági, hivatali, szolgáltatói előadások által választ keresve a felvetett kérdésekre.
Konferenciánk szektorsemleges rendezvény, hiszen minden szektorból vannak olyan megoldások, megvalósult projektek, amelyek más piaci szereplők számára is hasznos információkkal szolgálnak, és hozzáadott értéket nyújtanak.

Együttműködő partnereink:

Forpsi  Aruba Cloud

 

Médiapartnerünk:

 
Rendezvény kezdete: 2017. Október 17. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Október 17. 17:00
Részvételi díj: 99.000 HUF+ÁFA
Speciális ár:

1 fő: 99.000. Ft + áfa

2 fő: 169.000. Ft + áfa

3 fő: 199.000. Ft + áfa

IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.