IIR Magyarország

Flottamenedzsment    Felhő    Onboarding   Test team leader   Renewable energy

 
 

.

Adatelemzéstől az SRM-ig: CRM az üzleti folyamattervezés szolgálatában

Bevezető

A jól működő ügyfélkapcsolatok hátterében alapvető szerepe van a CRM rendszereknek. Az ügyfelekről beérkező rengeteg adat és információ megfelelő hasznosítása kulcskérdés kell, hogy legyen a CRM stratégiában.

A nagyvállalatok többségénél jól tudják, hogy minden ügyfél adatbázis, arra épülő marketing-kampány és értékesítési elvárás lelke az adat. A jól megválasztott adatgyűjtési-, szegmentálási-, és elemzési technikák alkalmazása gyorsabb és pontosabb döntéshozatalt tesz lehetővé, így támogatva az értékesítési célok megvalósítását és végső soron az ügyfélhűség kialakítását is.

Témáink:

  • CRM rendszerek itthon és külföldön- a CRM, mint az üzletfejlesztés alapja
  • Az ügyfélkezelés stratégiai fontossága, a CRM szerepének felértékelődése az ügyfélmegtartásban
  • Ügyfélkezeléstől az ügyfélélményig ( Customer Experience, CX)
  • Ügyfél információs-elemző eszközök az üzleti folyamatok kialakításának támogatására
  • Az adathalmaz kezelésének szerepe az üzleti döntéshozatalban
  • Kitörési pontok a BIG DATA Technológiában
  • A számítási felhő, mint az Internet új alapja
  • A közösségi médiaplatformok használata és az abban rejlő CRM elemzési lehetőségek
  • A CRM elemző helye a szervezetben

Előadók

A szeminárium szakemberei között:

  • Agárdi Irma, Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet, Kereskedelem Kutatóközpont
  • Haász Gábor, tanácsadó
  • Kun Zoltán, ügyfélkapcsolati szakértő, partner / Fusion Vital
  • Oltyán Gábor, Ügyvezető igazgató, Data Solutions Kft.
  • Polacsek Anita, piackutatási csoportvezető, SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.
  • Sipos Szabolcs, Operatív CRM és Marketing Koordináció, Ügyfélmenedzsment Főosztály, K&H Bank Zrt.
  • Szántó Péter, alapító, SpringTab, B Creative, TouchCo Apps 

1.nap

8:30- Regisztráció

8:50- IIR köszöntő

9:00-10:30 CRM itthon és külföldön- a CRM, mint az üzletfejlesztés alapja

  • Melyek a hazai és a külföldi tendenciák a CRM területén?
  • Milyen válllalati és üzleti környezetben működőképes a CRM rendszer?
  • Hogyan segíthet egy sikeres vállalkozásnak egy CRM rendszer használata?
  • Esettanulmány: a külföldi mintára kiépített BUTLERS CRM rendszer

Előadó: Haász Gábor , tanácsadó

10:30-10:50 Kávészünet

10:50-12:10 Az ügyfélkezelés stratégiai fontossága, a CRM szerepének felértékelődése az ügyfélmegtartásban

  • Miért érdemes CRM szemléletet váltani?
  • Milyen irányba érdemes fejleszteni a CRM rendszert?
  • Hogyan lehet a vállalat agilitását és hatékonyságát tovább növelni?
  • Elérhetjük-e, hogy az ügyfél hosszú távon is ügyfél maradjon?

Előadó:Polacsek Anita, piackutatási csoportvezető, SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.

12:10-13:10 Ebédszünet

13:10-14:30 Ügyfélkezeléstől az ügyfélélményig ( Customer Experience, CX)

  • Különbözik-e egymástól a CRM és az ügyfélélmény-menedzsment, vagy utóbbi a CRM fejlesztés következő szintje?
  • Hogyan változtak a kommunikációs csatornák az ügyfélkezelés területén?
  • Kinek a felelőssége az ügyfélélmény egy szervezeten belül?
  • Hogyan építsünk ügyfélorientált vállalati kultúrát?
  • Hogyan lesz számokból ügyfélélmény, meg lehet-e mérni az ügyfélélményt?
  • Hogyan érheti el egy szervezet, hogy ragaszkodjanak hozzá az ügyfelek?
  • Hogyan kapcsolódik össze az ügyfelek hűsége, a dolgozók elhivatottsága és a vezetők erőfeszítései?

Előadó: Kun Zoltán ,  ügyfélkapcsolati szakértő, partner / Fusion Vital

14:30-15:00 Kávészünet

15:00-16:10 A CRM elemzés szerepe a marketing munkában

  • Létezik-e jó IT-hattér nélkül hatékony marketing? Együttműködés a marketing és az IT területtel
  • A különböző felhasználók által támasztott elemzési igények összegyűjtése
  • A marketing üzleti igényeinek megfogalmazása a CRM elemző felé
  • Az adatbázissal kapcsolatos igények megfogalmazása az IT szakértő felé
  • Hol ér véget a kampánymenedzser munkája és hol kezdődik az analitikus szakemberé?
  • A mérési eredmények felhasználása a marketing döntések támogatásában

(Az előadás szempontjai egyeztetés alatt)

Előadó: Sipos Szabolcs, Operatív CRM és Marketing Koordináció, Ügyfélmenedzsment Főosztály, K&H Bank Zrt.

2.nap

9:00-10:30 Kitörési pontok a BIG DATA Technológiában

  • A BIG DATA jelenség és helye a mai adatelemzésben
  • Milyen változásokat hozhat a Nagy Adat technológia egy szervezet életében?
  • Milyen lehetőségek, kitörési pontok rejlenek a BIG DATA jelenségben?
  • Hogyan válik lehetővé a nagy mennyiségű, strukturált vagy strukturálatlan adattömeg kezelése?
  • BIG DATA a közösségi médiaplatformok szolgálatában

Előadó: Oltyán Gábor, ügyvezető, Data Solutions Kft.

10:30-10:50 Kávészünet

10:50-12:20 A marketing szerepe a CRM-ben

  • A marketing megváltozott szerepe
  • CRM marketinges szemmel
  • Marketingstratégia a vevőéletgörbe mentén
  • vevőakvizíció marketing döntései
  • vevőmegtartás – és lemorzsolódás
  • addícionális értékesítés
  • CRM panoráma: szolgáltató szektorok CRM trendjei Magyarországon
  • A CRM sikertényezői

Előadó: Agárdi Irma, Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet, Kereskedelem Kutatóközpont

12:20-13:20 Ebédszünet

13:20-14:20 A közösségi médiaplatformok használata és az abban rejlő CRM elemzési lehetőségek

  • A közösségi háló, mint adatforrás- Hogyan nyerhetőek adatok a CRM rendszerbe?
  • Innovatív megoldásként a Twitter és az Instagram használata a CRM kampányokban
  • Mit jelent a közösségi média és a digitalizáció a CRM szempontjából?
  • A mobil platformok szerepe az adatgyűjtésben

Előadó: Szántó Péter, alapító, SpringTab, B Creative, TouchCo Apps

14:20-14:50 Kávészünet

15:50-16:20 Analitikus és operatív CRM adatok – Kinek? Hogyan? Mit?

  • Kinek ill. milyen szervezeti szinten érdemes oktatni, prezentálni az adatbányászati eredményeket, amelyeket ügyfélelemzésre, kampány célcsoport készítésére használunk?
  • Hogyan jelenítsük meg és prezentáljuk az adatbányászati modellek (pl. szegmentáció, prediktív modellek) és riportok eredményét, hogy leginkább megfeleljenek a felhasználói elvárásoknak?
  • Milyen adatokat, és milyen rendszerességgel érdemes riportolni, ill. elérhetővé tenni a felhasználók és döntéshozók számára?

Előadó : (egyeztetés alatt)

Részletek

Rendezvény kezdete: 2017. november 29. 9:00
Rendezvény vége: 2017. november 30. 17:00
Rendezvény ára 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2017. október 13.

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 249,000.00
2 236,550.00
3 226,550.00
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.