IIR Magyarország

Flottamenedzsment    Felhő    Onboarding   Test team leader   Renewable energy

 
 

.

Vezetői kommunikáció - Az odafigyelő vezető

Bevezető

Vezetőként – nem kérdés – hogy kommunikálni kell. Egyáltalán nem mindegy azonban az a kommunikációs eszköztár és stílus, amellyel a vállalati vezetők élnek a beosztottjaikkal, ügyfeleikkel, partnereikkel történő kommunikáció során. Sajátítson el kiváló kommunikációs technikákat, amelyek támogatják Önt abban, hogy még hatékonyabb, még professzionálisabb, még odafigyelőbb vezetővé válhasson.

A tréning segítséget nyújt a vezetőknek a következő technikák és készségek elsajátításában:

  • Hogyan képviselje meggyőzően álláspontját vezetőként?
  • Miként ismerje fel személyes erősségeit a beszédben, és hogyan alkalmazza ezeket céltudatosan beosztottjaival, ügyfeleivel szemben?
  • Hogyan fogalmazzon tisztán és érthetően?
  • Hogyan javítsa meggyőzőképességét és alkalmazza a hatásos érvelés valamennyi mechanizmusát?
  • Milyen módon növelje vezetői hatékonyságát „odafigyelő” kommunikáció révén?
  • Melyek az erőszakmentes kommunikáció alapjai?

Tréner

Sipeki Irén

Mestertanár és vezető tréner

BGF KVIK

1997 óta foglalkozik alkalmasság-vizsgálatokkal, felnőttképzéssel, tanácsadással. Strukturált T-csoport vezetőként közreműködött többek között az ÁB-AEGON létszámleépítéshez kapcsolódó álláskeresési tréningjének, valamint a UPC csapatépítő tréningjének lebonyolításában. Munkája részeként kommunikációs és empátiás készségfejlesztő, valamint értékesítési tréningeket tart. Pszichológus végzettséggel rendelkezik. Az Authentic Consulting megbízott trénere. Mestertanár BGF KVIK és vezető tréner. A Pszichológiai és Pedagógiai Intézet Közhasznú Alapítvány kuratóriumi tagja.

Program

Vezetőként – nem kérdés – hogy kommunikálni kell. Egyáltalán nem mindegy azonban az a kommunikációs eszköztár és stílus, amellyel a vállalati vezetők élnek a beosztottjaikkal, ügyfeleikkel, partnereikkel történő kommunikáció során. Sajátítson el kiváló kommunikációs technikákat, amelyek támogatják Önt abban, hogy még hatékonyabb, még professzionálisabb, még odafigyelőbb vezetővé válhasson.

A tréning segítséget nyújt a vezetőknek a következő technikák és készségek elsajátításában:

  • Hogyan képviselje meggyőzően álláspontját vezetőként?
  • Miként ismerje fel személyes erősségeit a beszédben, és hogyan alkalmazza ezeket céltudatosan beosztottjaival, ügyfeleivel szemben?
  • Hogyan fogalmazzon tisztán és érthetően?
  • Hogyan javítsa meggyőzőképességét és alkalmazza a hatásos érvelés valamennyi mechanizmusát?
  • Milyen módon növelje vezetői hatékonyságát „odafigyelő” kommunikáció révén?
  • Melyek az erőszakmentes kommunikáció alapjai?

A tréning tartalma:

  • Betekintés a meggyőzés pszichológiájába
    • A meggyőző kommunikáció jellemzői
    • A kongruencia szerepe a hatékonyságban
    • Non-verbális kommunikáció és kongruencia
    • Mi rejlik a „sorok között”?Mennyire ér célba ill. mennyire érthető félre egy-egy üzenet?
    • Tipikus figyelési és információkezelési hibák a beszédben és megértésben
    • Az erőszakmentes kommunikáció
    • Hogyan kezeljük a saját és másik negatív érzelmeit? (harag, düc, csalódottság, támadás stb.)
  • Az optimális felkészülés elemei
    • Tippek az érvelés módszertani előkészítéséhez
    • Elemezze saját és beszélgetőpartnere helyzetét! Beosztott-munkatárs-ügyfél – üzleti partner relációk
    • Határozza meg világosan céljait – dolgozza ki a fontos mondanivalókat!
    • Figyeljen a „rejtett tartalomra”, keresztezett és rejtett tranzakciók
    • Hogyan befolyásolja a beszélgetés kimenetelét a pozitív hozzáállás?
  • A kezdéstől a beszélgetés céljáig
    • Beszélgetést elősegítő és beszélgetést akadályozó tényezők
    • Hogyan kezdeményezzen kellemetlen beszélgetéseket, és hogyan reagáljon kellemetlen helyzetekben?
    • A visszacsatolás technikái kritika helyett
    • Hogyan találja meg az egyensúlyt a tárgyilagosság és a személyesség között?
    • Vezesse célorientáltan a beszélgetéseket!
    • Állítson másokat is az oldalára: rábeszélés helyett megnyerés és odafigyelés! A nyertes-nyertes játszma szabályai
  • Biztos fellépés –kompetens kiállás
    • Érje el céljait, anélkül hogy ellenségeket szerezne!
    • Az asszertív személyiség jellemzői
    • A kompetens személyiség jellemzői
    • A kompetencia alapjai
    • Kommunikációjának stílusa és hatása
  • A saját személyiség szerepe
    • Személyiségjellemzők
    • Erősségek, hiányosságok
    • A vezetői motivációs rendszer
    • Egyéni fejlődési lehetőségek
  • A vezetõ mint kommunikátor
    • Hogyan jelenik meg a kommunikációnkban mindaz,amit „hazulról hozunk” (érzelmi intelligencia, én-állapotaink, vezetői képünk), és mindaz, amit a szervezeti kultúrából átvettünk: vezetői értékek és elvárások, szervezeti minták?

 

Részletek

Rendezvény kezdete: 2017. november 08. 9:00
Rendezvény vége: 2017. november 08. 17:00
Részvételi díj 129.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2017. szeptember 22.

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 129,000.00
2 124,050.00
3 119,100.00

Miért válasszon minket?

  • Rólunk mondták - Készségfejlesztő tréningek

„Sok hasznos dolog hangzott el, és a tapasztalatcsere segíteni fog a jövőben.” (Szabó Éva, OCM vezető, GDF Suez Energia M.O. Zrt.)

„Életszerű, gyakorlatias, használható információkat kaptam.” (Szabó Barnáné, oktatói csoportvezető, Spar Magyarország Kereskedelmi Zrt.)

„Szakmailag hasznos volt, színes, érdekes, jó, profi trénerek, kellemes társaság!” (Sztrikinácz Erika, menedzser asszisztens, Syngenta)

„Rendkívül gyakorlatias, lényegre törő, a munkám során  (de a magánéletben is) nagyon jól tudom majd alkalmazni.” (Markócs Ágnes, HR vezető, Nestlé Hungária Kft. Büki Gyár)

„Egyszerre kaptam egy jól használható eszközt, és vettem részt önismereti tréningen. Sok AHA élményem volt. (Juhász Ágnes, vezető elemző, Keler Zrt.)

„Számomra hiteles, hasznos, alkalmazható, jól vezetett, személyes volt.” (Szügyi György, elnök-vezérigazgató, EUROMENEDZSER Tanácsadó és Képzési Központ Kft.)

’A tréning nagyon gyakorlatias volt életszerű helyzetekkel állt elő és külön örömömre szolgált, hogy angol anyanyelvi előadó tartotta, akinek személyisége is dícséretre méltó.” (Suhajda Sándor, értékesítési és marketing vezető, INNO-COMP Kft.)

„Saját élmény megszerzésének lehetősége profi visszacsatolással.” (Székelyné Szendrei Rózsa, ügyvezető igazgató, Tréning Centrum Magyaország)

„Tudatosan tudom befolyásolni azokat, akik tudatosan akarnak befolyásolni!” (Schmidt Sebestyén, üzemeltetési munkatárs, Commerzbank Zrt.)

IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.