IIR Magyarország

Biztosítás Fórum    BI    Adatvédelmi ws   Ipar 4.0   E-közigazgatás

 
 

.

A vezető asszisztens - Középpontban a vezető asszisztensek nehézségei

Bevezető

Jelentkezési határidő: 2018. február 23.

 

Nem is gondolnánk, hogy milyen sokféle skill-re van szükség a vezetői asszisztensi munkakör professzionális betöltéséhez. Jól kell tudni kezelni a munkatársakat, alkalmazkodni kell a vezető munkastílusához és személyiség jegyeihez, jól kell kezelni a konfliktusokat, tudni kell priorizálni, szükség van önérdek-érvényesítésre és stresszkezlésre és még sorolhatnánk az egyéb készségeket, amelyek nélkül nehéz igazán jól megfelelni ebben a munkakörben.
Két napos készségfejlesztő tréningünkön a résztvevők komplex megoldásokat és eszközöket kapnak a kezükbe, hogy minél hatékonyabban végezhessék napi munkájukat:
A két napos tréning azokra a készségekre és területekre fókuszál, amelyek a vezető asszisztensi munka sarokkövei:

  • Asszisztens a vezető és a munkatársak között
  • Meggyőző kommunikáció „kifelé”
  • Konfliktusok vizsgálata
  • A vezetőség tehermentesítése idő- és stresszmenedzsment eszközökkel
  • A meggyőzés művészete
  • Meggyőző delegálás
  • Önérdek-érvényesítés a feladattervezésben
  • Stresszmenedzsment

Végezze hatékonyabban a munkáját és váljon főnöke professzionális támogatójává!

Tréner

Az Ön trénere
Dr. Ruzsa Dóra, pszichológus, tréner
Dóra több mint 10 éve oktat és fejleszt. Már az egyetemi évei alatt vezetéstámogató coachként nyújtott pszichológiai szupportot beavatkozó állományú tűzoltóparancsnokoknak, trénerként pedig készségfejlesztő tréningeket tartott beavatkozó állományú beosztott tűzoltóknak.
Sikeresen elsajátította, hogyan lehet krízishelyzetben jól és gyorsan dönteni, idő- és felelősségnyomásban hatékonyan dolgozni. Emellett kutatta és oktatta, hogy akut válsághelyzetben hogyan lehet legyőzni és feldolgozni a stresszt.
Disszertációját a Nemzeti Közszolgálati Egyetem Katonai Műszaki Doktori Iskolájában védte, tűzoltók specifikus és nem specifikus stresszforrásai, stressztünetei és stresszkezelési mechanizmusok témájából.
Jelenleg a Nemzeti Közszolgálati Egyetem vezetői képzésfejlesztője, trénere. Jelenlegi kutatási területe és gyakorlati témája a kompetenciaalapú közszolgálati vezetőképzés. Részleteiben a meglévő képzési rendszer gyakorlati beválásának vizsgálata, átalakítása, új programok fejlesztésében való részvétel.
Tűzoltóférjével (aki szintén vezetői feladatokat lát el a beavatkozások során) 4 pici gyermekük van, akik közül a legnagyobb még nincs 5 éves, úgyhogy a „vezetést” és fejlesztést még otthon sem hagyja abba.

„Dóra egy üzleti reggelin előadóként olyan szenvedéllyel beszélt a pszichológusi tevékenységéről, valamint az akkor frissen megjelent könyvéről, hogy akkor és ott kaptam konkrét inspirációt a megírandó könyvemmel kapcsolatban. Ez a pillanat volt a gyújtósa annak, hogy másfél évvel később megszülessen. Ez az inspiráló pillanat fordulópont volt az életemben. Köszönöm, kedves Dóra, hálás vagyok érte. Dr. Kiss Edit, a Fordulópontok I. című kötet egyik szerzője.

„Kedves, lehengerlő, magával ragadott!”
„Rendkívül rugalmas, felkészült és érthető tréner.”
„Életvidám, jó vele együtt dolgozni és felkészült!

Program

Eredményes kommunikáció és tárgyalástechnika

Asszisztens a vezető és a munkatársak között. Erősítse szerepét tudatos tárgyalási partnerként hatékony kommunikációs eszközökkel

  • Kommunikációs stílusok és azok felismerhetőségei
  • A tiszta és egyértelmű kommunikáció jellemzői
  • Hangolódjon tudatosan beszélgetőpartnerére: Felkészülés a konstruktív konfrontáció tudatos alkalmazására a céltudatos kommunikációban.
  • Érvelés – Sajátítson el eredményes technikákat!
  • Visszacsatolás – az optimális visszajelzésadás alapjai és a visszajelzés lehetőségének feltérképezése! 

Meggyőző kommunikáció „kifelé”. Hogyan bánjon magabiztosan és kompetensen az üzleti partnerekkel és az ügyfelekkel?

  • „Win / win” és „win / lose” végeredmények – hogyan lehet olyan helyzeteket létrehozni, amelyek minden érintett fél számára elfogadhatóak?
  • Tárgyalási szituációk – Fejlessze tökéletesre az üzletfelekkel és az ügyfelekkel való egyéni bánásmódját a telefonos kommunikáció során!
  • Panaszkezelés – Tanulja meg a nehezen kezelhető ügyfelekkel való helyes bánásmódot az egyensúly érzékelése és a közös megoldásra törekvés attitűdjének megértése és elsajátítása által!
  • Helyettesítés – Vegye át felelősségteljesen főnöke helyettesítésre nyújtó felhatalmazását!

Konfliktuskezelés. Konfliktusok vizsgálata. Ismerje fel a konfliktusok okait és a lehetséges következményeket

  • Ismerje meg egyéni konfliktuskezelési stratégiáit és bővítse megoldásainak tárházát!
  • Lépjen fel tudatosan és határozottan az ügyvezetés „meghosszabbított karjaként”!
  • A hatalmi pozíció „előszobája” – Használja ki a lehetőségeit informális vezetői szerepekben!
  • Hogyan tarthatja kézben a csapat és az ügyvezetés közötti problémákat és feszültségeket diplomatikus készségeivel?

A vezetőség tehermentesítése hatékony idő- és stresszmenedzsment eszközökkel. Főnök és asszisztens: legyen mindig profi csapat!

Ismerje meg saját és főnökének munkastílusát!

  • Miben rejlenek erősségeik és gyengeségeik?
  • Hogyan tudja aktívan tehermentesíteni vezetőjét?
  • Milyen készségek elsajátítására van szükség, hogy még jobban tudják támogatni őket?

Hogyan készüljön fel az asszisztens a vezetőváltásra?

  • Hogyan ismerje meg az új főnöke személyiségét, elvárásait?
  • Hogyan alkalmazkodjon felettese személyiségéhez és munkastílusához?
  • Miként lehetnek ismét ketten összeszokott "team"?
  • Hogyan fogadtassa el magát mielőbb az asszisztens az új felettesével?

Prioritások kezelése

  • Állítsa fel a prioritásokat és tanulja meg megkülönböztetni a fontosat a nem fontostól!
  • Tipplista - Hogyan tudja tartalékenergiáit ismét mozgósítani?
  • Szünetek - Töltse hatékonyan a szüneteket – ismerjen meg és alkalmazzon stresszoldó technikákat!
  • Becsülje meg a feladatira szükséges időkereteket és iktassa ki az időrabló tevékenységeket!
  • Elvárások – Elemezze saját időmenedzsmentjét és hangolja össze főnöke elvárásait a saját magával szemben felállított elvárásokkal!

Meggyőző delegálás - Alkalmazza tudatosan a meggyőzés művészetét

  • Mit jelent a delegálás és kinek delegálhat egy vezető asszisztens? Milyen típusú feladatokat tudnak mások is átvenni?
  • Felelősségek, illetékességek megállapítása

Önérdek-érvényesítés az idő- és feladattervezésben és annak megvalósításában

  • A nem-et mondás művészete
  • A visszautasítás kezelése

Stresszmenedzsment eszközök

  • Ismerje fel a külső, illetve saját maga által generált stresszfaktorokat és időben védekezzen ellenük!
  •  Stratégiák a stressz kezeléséhez – találja meg a megfelelő alternatívákat!
  • Gyakorlatok és módszerek a kikapcsolódáshoz

Részletek

Rendezvény kezdete: 2018. március 21. 9:00
Rendezvény vége: 2018. március 22. 17:00
Rendezvény ára 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2018. február 2.

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 249,000.00
2 234,100.00
3 226,550.00

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.