Az újragondolt belső kommunikáció - IIR LIVE
Bevezető
A belső kommunikáció elengedhetetlen feltétele egy cég hatékony működésének, legyen szó kis-, közép- vagy nagyvállalatról. Nem csak a szervezet külső megítélésében játszik kulcsszerepet, a hatékonyabb munkavégzés, belső információáramlás és nem utolsó sorban a munkatársak megtartásának eszköze is lehet, ha kellő figyelmet fordítunk rá.
Fókusztémák:
- A vállalati belső kommunikáció eszközrendszere és helye a vállalat PR tevékenységében
- Az információáramlás felülvizsgálata és újragondolása a dm Kft életében
- A vállalati lojalitás és a munkavállalói motiváció növelése a belső kommunikáció eszközeivel
- Változás és belső kommunikáció - hogyan menedzselhető sikeresen?
- Digitális megoldások a belső kommunikációban
HA A FENTI KÉRDÉSEKRE SZERETNE VÁLASZT KAPNI, JÖJJÖN EL MÁSFÉL SZEMINÁRIUMUNKRA!
Ajánljuk a képzést vállalatok PR, kommunikációs, különösen a belső kommunikációért felelős szakembereinek, a belső kommunikációért felelős HR vezetőknek, és minden olyan felsővezetőnek, aki stratégiai fontosságúnak tartja a belső PR-t. Szívesen látjuk továbbá PR és kommunikációs ügynökségek szakembereit is.
Előadók
Már előadóink között:
- Gebri Anna, Vállalati kapcsolatok menedzser, HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt.
- Hackl Mónika, kommunikációs tanácsadó
- Kanyó Roland, marketing és PR menedzser, DM Kft.
- Katona Melinda, ügyvezető igazgató, Borealis Catalyst Group
- Nagy Ákos, PR igazgató, VM.komm Kommunikációs Iroda
- Samarjay Péter, White Elephant Digital
1.nap
9.00-10.30
A vállalati belső kommunikáció eszközrendszere és helye a vállalat PR tevékenységében
- Mit kíván meg a PR szakembertől a korszerű, jól működő belső kommunikáció?
- Melyek azok a kommunikációs eszközök, amelyek nélkülözhetetlenek a belső kommunikációban? Milyen új eszközrendszerrel élhetnek a szakemberek a Web 2.0 korában?
- Hogyan valósítsa meg a nagy szervezetek egységei, vezetői és munkatársai közötti kommunikáció működőképességét?
- Határozza meg a kommunikációs célt! – Találja meg az összhangot a kommunikációs cél, üzenet és belső kommunikációs eszköz között!
- Hibalehetőségek a kommunikációban – Hogyan lehet elkerülni azokat?
- Milyen lehetőségek és korlátok befolyásolják a belső PR tevékenységet?
- A belső kommunikációs eszközrendszer sajátosságai
Előadó: Nagy Ákos, PR igazgató, VM.komm Kommunikációs Iroda
10.30-11.00 Kávészünet
11.00-12.00
Az információáramlás felülvizsgálata és újragondolása a dm Kft életében
- Láthatatlan utak és üzenetek a vállalatban
- Mi benne a kihívás?
- Információ, Kommunikáció, PR – Kinek mi az információ?
- A belső kommunikáció kialakításának rendszere
- Mi foglalkoztatja a munkatársakat?
- Kinek mi a feladata?
- Elért eredmények
Előadó: Kanyó Roland, marketing és PR menedzser, DM Kft.
12.00 – 13.00 Ebédszünet
13.00 – 14.30
A vállalati lojalitás és a munkavállalói motiváció növelése a belső kommunikáció eszközeivel
- A belső kultúra fejlesztése, átadása – Hogyan lehet élővé tenni?
- A kommunikáció szerepe a dolgozói elkötelezettségben
- Jobb információáramlás, tájékozottabb munkatársak, növekvő lojalitás: melyek a hatékony eszközök?
- Milyen eszközökkel lehet biztosítani a maximális lojalitást, hogy ne csak anyagi, hanem az érzelmi oldal is erős legyen?
- Hogyan vehet részt a PR a motiválásban?
- A szakmai célú belső rendezvények, tréningek és továbbképzések: hogyan tegye színessé, vonzóvá a vállalati képzéseket, szakmai rendezvényeket?
- Hogyan válhat motiváló és lojalitásnövelő PR eszközzé?
Előadó : Hackl Mónika,kommunikációs tanácsadó
14.30– 15.00 Kávészünet
15.00 – 16.00
Változás és belső kommunikáció - hogyan menedzselhető sikeresen?
- Változási görbe - az esetleges ellenállások kezelésének lehetőségei belső kommunikációs eszközökkel
- A változási folyamat tervezése - hasznos változáskezelési eszközök a gyakorlatban
- A szervezeti párbeszéd szerepe és eszközei
- Nehéz helyzetek belső kommunikációja, (vezetőváltás; szervezeti változás, leépítés, átszervezés; megszorítások)
- A CSR, mint változási folyamat és ennek szerepe a belső kommunikációban
- A támogató egységek kommunikációja & célcsoportjai
- Virtuális változásmenedzsment?
Előadó: Katona Melinda, ügyvezető igazgató, Borealis Catalyst Group
Az első nap vége
2.nap
9.00-10.20
Az információ-átadás eszközei: hogyan lehet a jelenlegi eszközöket (tovább)fejleszteni?
- Hogyan lehet a jelenlegi kommunikációs eszközöket úgy továbbfejleszteni, hogy jobban kihasználhatóak legyenek a belső kommunikáció céljaira?
- Mennyiben tenné eredményessé a belső kommunikációt a vezetői fórumok gyakoriságának növelése?
- Növeli-e a hatékonyságot, ha egy személy felel a vállalaton belüli információ-továbbításért?
- Milyen meglévő, eredményes, de nem elterjedt kommunikációs eszközök használhatóak a fizikai dolgozók informálásakor?
- Miért meghatározó még mindig az írásbeli – nyomtatott és a személyes tájékoztatás a fizikai dolgozók körében?
- Mennyiben járul hozzá a belső kommunikáció sikeréhez, ha az információ-közlő eszközök vizuálisan figyelemfelkeltőek?
- Hatékonyabbá teszi-e a kommunikációt, ha az idegen nyelvű cikkeket a dolgozók anyanyelvén kommunikáljuk feléjük?
- Milyen mértékben szükséges kombinálni a rendelkezésre álló kommunikációs eszközöket?
Előadó: Gebri Anna, Vállalati kapcsolatok menedzser, HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt.
10.20-10.50 Kávészünet
10.50 -11.50
Újrakezdés – a vállalati kommunikáció nagy korszaka következik
- A koronavírus megmutatta, többre vagyunk képesek, mint valaha sejtettük
- Napi alatt váltottunk fizikaiból virtuális együttműködésre
- A visszaállás új korszakot is jelent majd, a tanulságokat érdemes számba venni
- A közösség, a szervezet élményei tapasztalata mindennél értékesebb muníciókat jelentenek
- A közeljövő vállalatában a kommunikáció nagy korszaka következhet, ha okosan csináljuk.
Előadó: Mezriczky László, ügyvezető, Ispiro Consulting
11.50 – 12.40
Digitális megoldások a belső kommunikációban
A belső kommunikáció szerepe és átalakulása
- A jelenlegi kommunikációs eszközök szerepe (chatek, fórumok, intranet, kollaborációs eszközök a gyakorlatban)
- Milyen kommunikációs feladatra, célra jók az egyes csatornák?
- Hogyan erősítik egymást ezek a csatornák?
- Egyirányú és interaktív belső kommunikáció
Előadó: Samarjay Péter, White Elephant Digital
12.40 A program vége
Részletek
Rendezvény kezdete: | 2020. május 26. 9:00 |
Rendezvény vége: | 2020. május 27. 12:40 |
Részvételi díj | 221.000 HUF+ÁFA |