E-közigazgatás 2023    Flottamenedzsment ősz    Kollégából felettes   Dokumentumkezelés   Regulatory

 

Ön itt van: Kezdőlap Rendezvények Szeminárium Az újragondolt belső kommunikáció - IIR LIVE

Az újragondolt belső kommunikáció - IIR LIVE

Bevezető

A belső kommunikáció elengedhetetlen feltétele egy cég hatékony működésének, legyen szó kis-, közép- vagy nagyvállalatról. Nem csak a szervezet külső megítélésében játszik kulcsszerepet, a hatékonyabb munkavégzés, belső információáramlás és nem utolsó sorban a munkatársak megtartásának eszköze is lehet, ha kellő figyelmet fordítunk rá.

Fókusztémák:

  • A vállalati belső kommunikáció eszközrendszere és helye a vállalat PR tevékenységében
  • Az információáramlás felülvizsgálata és újragondolása a dm Kft életében
  • A vállalati lojalitás és a munkavállalói motiváció növelése a belső kommunikáció eszközeivel
  • Változás és belső kommunikáció - hogyan menedzselhető sikeresen?
  • Digitális megoldások a belső kommunikációban

HA A FENTI KÉRDÉSEKRE SZERETNE VÁLASZT KAPNI, JÖJJÖN EL MÁSFÉL SZEMINÁRIUMUNKRA!

Ajánljuk a képzést vállalatok PR, kommunikációs, különösen a belső kommunikációért felelős szakembereinek, a belső kommunikációért felelős HR vezetőknek, és minden olyan felsővezetőnek, aki stratégiai fontosságúnak tartja a belső PR-t. Szívesen látjuk továbbá PR és kommunikációs ügynökségek szakembereit is.

Előadók

Már előadóink között:

  • Gebri Anna, Vállalati kapcsolatok menedzser, HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt.  
  • Hackl Mónika, kommunikációs tanácsadó  
  • Kanyó Roland, marketing és PR menedzser, DM Kft.  
  • Katona Melinda, ügyvezető igazgató, Borealis Catalyst Group  
  • Nagy Ákos, PR igazgató, VM.komm Kommunikációs Iroda
  • Samarjay Péter, White Elephant Digital  

1.nap

9.00-10.30

A vállalati belső kommunikáció eszközrendszere és helye a vállalat PR tevékenységében

  • Mit kíván meg a PR szakembertől a korszerű, jól működő belső kommunikáció?
  • Melyek azok a kommunikációs eszközök, amelyek nélkülözhetetlenek a belső kommunikációban? Milyen új eszközrendszerrel élhetnek a szakemberek a Web 2.0 korában?
  • Hogyan valósítsa meg a nagy szervezetek egységei, vezetői és munkatársai közötti kommunikáció működőképességét?
  • Határozza meg a kommunikációs célt! – Találja meg az összhangot a kommunikációs cél, üzenet és belső kommunikációs eszköz között!
  • Hibalehetőségek a kommunikációban – Hogyan lehet elkerülni azokat?
  • Milyen lehetőségek és korlátok befolyásolják a belső PR tevékenységet?
  • A belső kommunikációs eszközrendszer sajátosságai

Előadó: Nagy Ákos, PR igazgató, VM.komm Kommunikációs Iroda

10.30-11.00 Kávészünet

11.00-12.00

Az információáramlás felülvizsgálata és újragondolása a dm Kft életében

  • Láthatatlan utak és üzenetek a vállalatban
  • Mi benne a kihívás?
  • Információ, Kommunikáció, PR – Kinek mi az információ?
  • A belső kommunikáció kialakításának rendszere
  • Mi foglalkoztatja a munkatársakat?
  • Kinek mi a feladata?
  • Elért eredmények

Előadó: Kanyó Roland, marketing és PR menedzser, DM Kft.

12.00 – 13.00 Ebédszünet

13.00 – 14.30

A vállalati lojalitás és a munkavállalói motiváció növelése a belső kommunikáció eszközeivel

  • A belső kultúra fejlesztése, átadása – Hogyan lehet élővé tenni?
  • A kommunikáció szerepe a dolgozói elkötelezettségben
  • Jobb információáramlás, tájékozottabb munkatársak, növekvő lojalitás: melyek a hatékony eszközök?
  • Milyen eszközökkel lehet biztosítani a maximális lojalitást, hogy ne csak anyagi, hanem az érzelmi oldal is erős legyen?
  • Hogyan vehet részt a PR a motiválásban?
  • A szakmai célú belső rendezvények, tréningek és továbbképzések: hogyan tegye színessé, vonzóvá a vállalati képzéseket, szakmai rendezvényeket?
    • Hogyan válhat motiváló és lojalitásnövelő PR eszközzé?

Előadó : Hackl Mónika,kommunikációs tanácsadó

14.30– 15.00 Kávészünet

15.00 – 16.00

Változás és belső kommunikáció - hogyan menedzselhető sikeresen?

  • Változási görbe - az esetleges ellenállások kezelésének lehetőségei belső kommunikációs eszközökkel
  • A változási folyamat tervezése - hasznos változáskezelési eszközök a gyakorlatban
  • A szervezeti párbeszéd szerepe és eszközei
  • Nehéz helyzetek belső kommunikációja,  (vezetőváltás; szervezeti változás, leépítés, átszervezés; megszorítások)
  • A CSR, mint változási folyamat és ennek szerepe a belső kommunikációban
  • A támogató egységek kommunikációja & célcsoportjai
  • Virtuális változásmenedzsment?

Előadó: Katona Melinda, ügyvezető igazgató, Borealis Catalyst Group

Az első nap vége

2.nap

9.00-10.20

Az információ-átadás eszközei: hogyan lehet a jelenlegi eszközöket (tovább)fejleszteni?

  • Hogyan lehet a jelenlegi kommunikációs eszközöket úgy továbbfejleszteni, hogy jobban kihasználhatóak legyenek a belső kommunikáció céljaira?
  • Mennyiben tenné eredményessé a belső kommunikációt a vezetői fórumok gyakoriságának növelése?
  • Növeli-e a hatékonyságot, ha egy személy felel a vállalaton belüli információ-továbbításért?
  • Milyen meglévő, eredményes, de nem elterjedt kommunikációs eszközök használhatóak a fizikai dolgozók informálásakor?
  • Miért meghatározó még mindig az írásbeli – nyomtatott és a személyes tájékoztatás a fizikai dolgozók körében?
  • Mennyiben járul hozzá a belső kommunikáció sikeréhez, ha az információ-közlő eszközök vizuálisan figyelemfelkeltőek?
  • Hatékonyabbá teszi-e a kommunikációt, ha az idegen nyelvű cikkeket a dolgozók anyanyelvén kommunikáljuk feléjük?
  • Milyen mértékben szükséges kombinálni a rendelkezésre álló kommunikációs eszközöket?

Előadó: Gebri Anna, Vállalati kapcsolatok menedzser, HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt.

10.20-10.50 Kávészünet

10.50 -11.50

Újrakezdés – a vállalati kommunikáció nagy korszaka következik

  • A koronavírus megmutatta, többre vagyunk képesek, mint valaha sejtettük
  • Napi alatt váltottunk fizikaiból virtuális együttműködésre
  • A visszaállás új korszakot is jelent majd, a tanulságokat érdemes számba venni
  • A közösség, a szervezet élményei tapasztalata mindennél értékesebb muníciókat jelentenek
  • A közeljövő vállalatában a kommunikáció nagy korszaka következhet, ha okosan csináljuk.

Előadó: Mezriczky László, ügyvezető, Ispiro Consulting

11.50 – 12.40

Digitális megoldások a belső kommunikációban

A belső kommunikáció szerepe és átalakulása

  • A jelenlegi kommunikációs eszközök szerepe (chatek, fórumok, intranet, kollaborációs eszközök a gyakorlatban)
  • Milyen kommunikációs feladatra, célra jók az egyes csatornák?
  • Hogyan erősítik egymást ezek a csatornák?
  • Egyirányú és interaktív belső kommunikáció

Előadó: Samarjay Péter, White Elephant Digital

12.40 A program vége

Részletek

Rendezvény kezdete: 2020. május 26. 9:00
Rendezvény vége: 2020. május 27. 12:40
Részvételi díj 221.000 HUF+ÁFA
We are no longer accepting registration for this event

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.