A vezető asszisztens - Középpontban a vezető asszisztensek nehézségei
Bevezető
Nem is gondolnánk, hogy milyen sokféle skill-re van szükség a vezetői asszisztensi munkakör professzionális betöltéséhez. Jól kell tudni kezelni a munkatársakat, alkalmazkodni kell a vezető munkastílusához és személyiség jegyeihez, jól kell kezelni a konfliktusokat, tudni kell priorizálni, szükség van önérdek-érvényesítésre és stresszkezlésre és még sorolhatnánk az egyéb készségeket, amelyek nélkül nehéz igazán jól megfelelni ebben a munkakörben.
Két napos készségfejlesztő tréningünkön a résztvevők komplex megoldásokat és eszközöket kapnak a kezükbe, hogy minél hatékonyabban végezhessék napi munkájukat:
A két napos tréning azokra a készségekre és területekre fókuszál, amelyek a vezető asszisztensi munka sarokkövei:
- Asszisztens a vezető és a munkatársak között
- Meggyőző kommunikáció „kifelé”
- Konfliktusok vizsgálata
- A vezetőség tehermentesítése idő- és stresszmenedzsment eszközökkel
- A meggyőzés művészete
- Meggyőző delegálás
- Önérdek-érvényesítés a feladattervezésben
- Stresszmenedzsment
Végezze hatékonyabban a munkáját és váljon főnöke professzionális támogatójává!
Program
Eredményes kommunikáció és tárgyalástechnika
Asszisztens a vezető és a munkatársak között. Erősítse szerepét tudatos tárgyalási partnerként hatékony kommunikációs eszközökkel
- Kommunikációs stílusok és azok felismerhetőségei
- A tiszta és egyértelmű kommunikáció jellemzői
- Hangolódjon tudatosan beszélgetőpartnerére : Felkészülés a konstruktív konfrontáció tudatos alkalmazására a céltudatos kommunikációban.
- Érvelés – Sajátítson el eredményes technikákat!
- Visszacsatolás – az optimális visszajelzésadás alapjai és a visszajelzés lehetőségének feltérképezése!
Meggyőző kommunikáció „kifelé”. Hogyan bánjon magabiztosan és kompetensen az üzleti partnerekkel és az ügyfelekkel?
- „Win / win” és „win / lose” végeredmények – hogyan lehet olyan helyzeteket létrehozni, amelyek minden érintett fél számára elfogadhatóak?
- Tárgyalási szituációk – Fejlessze tökéletesre az üzletfelekkel és az ügyfelekkel való egyéni bánásmódját a telefonos kommunikáció során!
- Panaszkezelés – Tanulja meg a nehezen kezelhető ügyfelekkel való helyes bánásmódot az egyensúly érzékelése és a közös megoldásra törekvés attitűdjének megértése és elsajátítása által!
- Helyettesítés – Vegye át felelősségteljesen főnöke helyettesítésre nyújtó felhatalmazását!
Konfliktuskezelés. Konfliktusok vizsgálata. Ismerje fel a konfliktusok okait és a lehetséges következményeket
- Ismerje meg egyéni konfliktuskezelési stratégiáit és bővítse megoldásainak tárházát!
- Lépjen fel tudatosan és határozottan az ügyvezetés „meghosszabbított karjaként”!
- A hatalmi pozíció „előszobája” – Használja ki a lehetőségeit informális vezetői szerepekben!
- Hogyan tarthatja kézben a csapat és az ügyvezetés közötti problémákat és feszültségeket diplomatikus készségeivel?
A vezetőség tehermentesítése hatékony idő- és stresszmenedzsment eszközökkel. Főnök és asszisztens: legyen mindig profi csapat!
Ismerje meg saját és főnökének munkastílusát!
- Miben rejlenek erősségeik és gyengeségeik?
- Hogyan tudja aktívan tehermentesíteni vezetőjét?
- Milyen készségek elsajátítására van szükség, hogy még jobban tudják támogatni őket?
Hogyan készüljön fel az asszisztens a vezetőváltásra?
- Hogyan ismerje meg az új főnöke személyiségét, elvárásait?
- Hogyan alkalmazkodjon felettese személyiségéhez és munkastílusához?
- Miként lehetnek ismét ketten összeszokott "team"?
- Hogyan fogadtassa el magát mielőbb az asszisztens az új felettesével?
Prioritások kezelése
- Állítsa fel a prioritásokat és tanulja meg megkülönböztetni a fontosat a nem fontostól!
- Tipplista - Hogyan tudja tartalékenergiáit ismét mozgósítani?
- Szünetek - Töltse hatékonyan a szüneteket – ismerjen meg és alkalmazzon stresszoldó technikákat!
- Becsülje meg a feladatira szükséges időkereteket és iktassa ki az időrabló tevékenységeket!
- Elvárások – Elemezze saját időmenedzsmentjét és hangolja össze főnöke elvárásait a saját magával szemben felállított elvárásokkal!
Meggyőző delegálás - Alkalmazza tudatosan a meggyőzés művészetét
- Mit jelent a delegálás és kinek delegálhat egy vezető asszisztens? Milyen típusú feladatokat tudnak mások is átvenni?
- Felelősségek, illetékességek megállapítása
Önérdek-érvényesítés az idő- és feladattervezésben és annak megvalósításában
- A nem-et mondás művészete
- A visszautasítás kezelése
Stresszmenedzsment eszközök
- Ismerje fel a külső, illetve saját maga által generált stresszfaktorokat és időben védekezzen ellenük!
- Stratégiák a stressz kezeléséhez – találja meg a megfelelő alternatívákat!
- Gyakorlatok és módszerek a kikapcsolódáshoz
Részletek
Rendezvény kezdete: | 2017. február 21. 9:00 |
Rendezvény vége: | 2017. február 22. 17:00 |
Részvételi díj | 249.000 HUF+ÁFA |
Early bird határidő | 2017. január 6. |
Csoportos kedvezmény
Résztvevők száma | Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA) |
---|---|
1 | 249,000.00 |
2 | 236,550.00 |
3 | 226,550.00 |