E-közigazgatás 2023    Flottamenedzsment ősz    Kollégából felettes   Dokumentumkezelés   Regulatory

 

Ön itt van: Kezdőlap Rendezvények Konferencia RECR(ÚJ)ITMENT - HR toborzás és kiválasztás szaknap

RECR(ÚJ)ITMENT - HR toborzás és kiválasztás szaknap

Bevezető

„Itthon még mindig 1.0, ami a toborzásban folyik.” (Paróczay Balázs)

A szaknap célja:

A rendezvény a toborzási és kiválasztási folyamatok kapcsán felmerülő nehézségeket kívánja feltárni, valamint a szakemberek segítségével - brainstorming keretein belül – megtalálni a lehető leghatékonyabb megoldásokat is egyúttal. Olyan aktuális kérdések – Y és Z generáció, Social Media, Employer Branding stb. – megvitatására kerül sor, melyek a legtöbb cég HR szakembereinek mindennapi munkáját teszik nehezebbé. A rendezvény legfőbb célja, hogy ne álljon meg a kérdésfelvetések elemzésénél, hanem gyakorlati példákon keresztül bemutassa a szakemberek által használt eszközöket és módszereket, melyek valódi best practice-ként szolgálnak szakmabeli társaik számára.

Requirements
Effectiveness
Candidates
Right Person
Unemployment
Interviews
Targets
Management
Employer Branding
New Methods
Techniques

Fókuszban:

  • Hogyan oldjuk meg a programozó-hiányt? - Szemléletváltás a fiatal tehetségek toborzásában
  • Social Media – The Best Area?
  • A 21. század Pán Péterei
  • Proaktív toborzási és kiválasztási módszerek
  • Employer Branding már a toborzásban
  • Diverzitás a munkahelyen
  • Fejvadász cégek, állásbörzék, gyakornoki programok: megtérül a befektetés?
  • Mitől jó egy álláshirdetés?
  • HR felhő – Új szoftver a kiválasztásban

Előadók

Akiket már előadóink között köszönthetünk:

  • Beck Zsolt , Ügyvezető igazgató, Beck and Partners Kft.
  • Eke Mariann, HR Manager, dm Kft.
  • Fazekas Barbara , Vezető és társalapító, Green Fox Academy
  • Pásztor Erzsébet Zibet, Logisztika Vezető, Fibi Trans Kft.
  • Sipos Zoltán, Ügyvezető igazgató, Kreatív Kontroll Kft.
  • Szeleczky Noémi, HR Director, Libri Bookline Plc
  • Szombathelyi Rita, Vezető toborzási és kiválasztási tanácsadó, Adecco Magyarország Kft.
  • Toldi Gábor, Business Partner, Social Talent
  • Vass Zoltán, Talent Acquisition Specialist, Nestlé Hungária Kft.

Kinek ajánljuk?

A rendezvény szólni kíván:

  • HR vezetőkhöz
  • HR generalistákhoz
  • Recruitment Specialist-ekhez
  • HR igazgatókhoz
  • Toborzási specialistákhoz
  • HR specialistákhoz
  • Toborzási konzultánsokhoz
  • HR partnerekhez
  • HR szakemberekhez
  • valamint mindazon funkcionális vezetőkhöz, akik részt vesznek a kiválasztási folyamatokban

Rendezvényünkre örömmel várjuk kiválasztási szolgáltatást nyújtó HR tanácsadó és szolgáltató vállalatok szakértőit is.

Program

08:20 Regisztráció

08:50 – 09:00 Megnyitó az IIR és a nap moderátora részéről

Nap moderátora: Kemenesi Éva, Event & Education Organizer, Főpolgármesteri Hivatal

„Megszerezni könnyű, megtartani nehéz” – De miért nehéz mindkettő?

09:00 – 09:40

2017 egy toborzó szemével – Szemléletváltás a toborzásban, régi és új módszerek hatékony keresztezése

Előadó: Szombathelyi Rita, Vezető toborzási és kiválasztási tanácsadó, Adecco Magyarország Kft.

  • Rövid áttekintés, az utolsó 10 év toborzási metódusai. Milyen változások történtek a toborzás, kiválasztásban?
  • Az álláshirdetés hogyan lehet hatékony toborzási eszköz?
  • Hol érdemes jelöltek után kutatni? Milyen eszközöket használnak a toborzó cégek egy pályázó elérése érdekében?
  • Mit tehet a fejvadász egy cég Employer Branding erősítése érdekében?
  • Elköteleződés erősítése már az interjún. Személyes interjúnak van még jelentősége a 21. században?

09:40 – 10:20

Employer Branding már a toborzásban - A vállalat iránti lojalitás erősítése az EB eszközeivel

Előadó: Eke Mariann, HR Manager, dm Kft.

  • Mik az Employer Branding elemei, mik vannak a palettán, különös tekintettel a kiválasztásra?
  • Employer Branding – a munkáltatók legkreatívabb technikái
  • Munkakört tekintve az Employer Branding menedzselése a HR feladata?
  • Employer Branding már a toborzásban – hogyan erősítse az elkötelezettséget már egy jelöltben is a toborzás során és hogyan tartsa ezt fent hosszú távon?
  • Brand építés a közösségi médián keresztül – mik a buktatók?

10:20 – 10:50 Kávészünet

10:50 – 11:30

Hogyan oldjuk meg a programozó-hiányt? - Szemléletváltás a fiatal tehetségek toborzásában

Előadó: Fazekas Barbara, Vezető és társalapító, Green Fox Academy

  • Megfelelő képességekkel és kompetenciákkal rendelkező IT szakember – tű a szénakazalban?
  • Mely felületek határozzák meg az IT szakemberek toborzását és kiválasztását az elmúlt években? Mely felületeket érdemes elhagyni és melyeket éri meg alkalmazni?
  • Új modell az informatikushiány pótlására: programozó képzés gyorsan és hatékonyan
  • Mik az első tapasztalatok?
  • Milyen következtetést lehet levonni a távolabbi jövőre nézve az első tendenciákból?

Toborzás a közösségi média tükrében, különös tekintettel a fiatal generációkra

11:30 – 12:10

Social Media – a kikerülhetetlen csatorna a toborzásban

Előadó: Toldi Gábor, Business Partner, Social Talent

  • Mi működik és mi nem?
  • Mely felületek a leghatékonyabbak és miért?
  • Passzív és aktív álláskeresők a neten. Mi különbség? Profession.hu, CVonline.hu, jobinfo.hu és egyéb álláskereső portálok – aki nem regisztrál, az nem valódi álláskereső?
  • Facebook, LinkedIN, Instragram – álláshirdetések vagy munkadói márka erősítés
  • Dolgozói ajánlás a közösségi médiában avagy a refferal rendszerek jövője
  • A céges profilon megosztott tartalmak benyomása az álláskeresőre
  • Moderálás – mit enged meg a hirdető az érdeklődőnek? Hol a határ?

12:10 – 13:10 Ebédszünet

13:10 – 13:50

A 21. század Pán Péterei – Y és Z generáció

Előadó: Pásztor Erzsébet Zibet, Logisztika Vezető, Fibi Trans Kft.

  • Social Media – az egyetlen csatorna, ahol el lehet érni az Y és Z generációt?
  • Hozzáállás – interjú közben hogyan szűrje, hogy mennyire elkötelezett a jelölt?
  • Motivációs eszközök – hogyan motiválja ezeket a generációkat, hogy jelentkezzenek a céghez, ott dolgozzanak és maradjanak is?
  • Irreális elvárások – kompromisszumok a munkaadó és a munkavállaló között
  • A szomszéd fűje mindig zöldebb – hogyan csábítsuk haza a külföldön dolgozó magyar tehetségeket és fiatalokat?
  • Pán Péter szindróma – a pszichológiai háttér az Y, Z generációval adódó nehézségek mögött
  • Megtanulni tanulni, megtanulni dolgozni – a jó képzés és később a jó munkaerő alapjai

Új felhő a HR egén

13:50 – 14:30

HR felhő – Új szoftver a kiválasztásban, avagy a HR Branding új eszköze

Előadó: Beck Zsolt, Ügyvezető igazgató, Beck and Partners Kft.

  • A HR branding szerepe a jelenlegi munkaerőpiaci helyzetben
  • Miért építsünk adatbázist?
  • A jelöltélmény a HR Branding és a kiválasztási szoftver kapcsolata
  • A HR Felhő kialakulása
  • A szoftver elemei, tartalma
  • Mitől hatékonyabb a HR felhő, mint a hagyományos toborzási és kiválasztási módszerek?
  • Eddigi eredmények

aktíVITAFÓRUM ÉS aktíVILLÁM WORKSHOP

14:30 – 15:20

VITAFÓRUM - Fejvadász cégek, állásbörzék, gyakornoki programok: megtérül a befektetés?

Moderátor: Kemenesi Éva, Event & Education Organizer, Főpolgármesteri Hivatal

Résztvevők: Eke Mariann, HR Manager, dm Kft.

Szombathelyi Rita, Vezető toborzási és kiválasztási tanácsadó, Adecco Magyarország Kft.

Vass Zoltán, Talent Acquisition Specialist, Nestlé Hungária Kft.

  • Mely eszközök lehetnek alkalmasak a fejvadász cégek hatékonyságának növelése érdekében?
  • Kinek érdemes megjelenni állásbörzén?
  • Online állásbörze – hatékonyabb, mint az offline társai?
  • Hogyan tudja erősíteni a lojalitást és a motiváltságot egy munkavállalónál a szakmai gyakorlat/gyakornoki program beépítésével?
  • Mekkora az outsourcing jelentősége a toborzási stratégia részeként?
  • Rendelkeznek-e megfelelő digitális készségekkel a jelentkezők, a toborzási és kiválasztási szakemberek, találkoznak-e ezáltal a felek?
  • Munkanélküliség növekedése a digitalizációnak köszönhetően – milyen módszerekkel előzhetjük ezt meg?

15:20 – 15:40 Kávészünet

15:40 – 16:20

VILLÁM WORKSHOP – Mitől jó egy álláshirdetés?

Előadó: Sipos Zoltán, Ügyvezető igazgató, Kreatív Kontroll Kft.

  • Komplex, részletes, bő leírás kontra rövid, tömör, lényegre törő hirdetés
  • Mire figyeljen a tartalom és a külsőségek összehangolásának érdekében?
  • Mit közvetít a cégről a hirdetése?
  • Mi kell ahhoz, hogy elolvassák az álláshirdetését?
  • Esettanulmány: munkavállalói oldal (egy kiváló jelentkezési anyag bemutatása)
  • Esettanulmány: munkáltatói oldal (egy marketingszemlélettel elkészített álláshirdetés a pénzügyi szektorból)

INTERAKTÍV FELADAT: A résztvevők önállóan vagy kis csoportokban elkészítenek egy gyors álláshirdetést, majd jó néhány munka közösen elemezve kiértékelésre kerül.

Ha van még kapacitás…

16:20 – 17:00

Diverzitás a munkahelyen

Előadó: Szeleczky Noémi, HR Director, Libri Bookline Zrt.

  • Hogyan figyelnek a cégek a sokszínűség biztosítására a toborzás és a kiválasztás alkalmával?
  • Female talent - nők a vezetőségben
  • Hogyan egyensúlyozzon a flexibilitás és a központi vállalati kontroll között?
  • Hogyan kezelje előnyként és ne problémaként a munkavállalók differenciálódását?

17.00 a szaknap vége

Részletek

Rendezvény kezdete: 2017. január 31. 9:00
Rendezvény vége: 2017. január 31. 17:00
Részvételi díj 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2017. január 13.
We are no longer accepting registration for this event

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 169,000.00
2 154,100.00
3 149,000.00

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.