E-közigazgatás 2023    Flottamenedzsment ősz    Kollégából felettes   Dokumentumkezelés   Regulatory

 

Cikkek

Regisztráció feltételei

Visszalépési és lemondási feltételeink: A jelentkezéssel résztvevőink elfogadják a jelentkezési és visszalépési feltételeket. A regisztrációk visszaigazolása után a költségviselő számlázási címére kiállított előlegbekérőt küldünk. Kérjük az ott feltüntetett összeg határidőn belüli (de legkésőbb a rendezvényt megelőző második munkanapig történő) átutalását, mert csak ebben az esetben tudjuk garantálni a részvételi helyet a jelentkező(k) számára. Visszalépés csak írásban (e-mailben) lehetséges. A jelentkezés a regisztráció visszaigazolását követő 1 munkanapon belül külön költség felszámítása nélkül lemondható. A visszaigazolást követő 2. munkanaptól a rendezvényt megelőző 21. munkanapig bezárólag történő részvétel-lemondás esetén a részvételi díj 20%-ával, a rendezvényt megelőző 20 munkanapon belüli lemondás esetén a részvételi díj 40%-ával megegyező összegű lemondási díjat számolunk fel. A rendezvényt megelőző 5 munkanapon belüli lemondás vagy előzetes bejelentés nélküli távolmaradás esetén a költségviselő a teljes részvételi díjat köteles megtéríteni.

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.